arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۵ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۱

آشنایی با سریع‌ترین درگاه پرداخت اینترنتی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آشنایی با سریع‌ترین درگاه پرداخت اینترنتی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و صنعت پرداخت، موارد مختلفی در توسعه کسب و کارها و افزایش فروش آن‌ها تاثیر گذار است. یکی از عواملی که برای کسب و کارهای اینترنتی دارای وب سایت، بسیار اهمیت دارد، سرعت درگاه پرداخت اینترنتی است.

اهمیت این موضوع را با یک مثال ساده بررسی می‌کنیم:

تصور کنید با تعدادی از افراد برای عبور از یک رودخانه مسابقه می‌دهید، شرایط کلی برای همه افراد یکسان است، شما و سایرین از استقامت بدنی مناسبی برخوردارید، نحوه عبور از یک رودخانه را تا حدی بلدید و اوضاع جوی هم مانعی برای این پیمایش به شمار نمی‌رود. همه افراد در حال عبور هستند. در این بین شما تنها به یک دلیل نمی‌توانید مانند دیگران به راحتی و با سرعت از این رودخانه عبور کنید.
آن هم نداشتن کفش مناسب!

درحالی که بقیه افراد با کفش مناسب (به عنوان تجهیزات اولیه) در حال عبور هستند، شما مجبورید با پای بدون کفش از این رودخانه عبور کنید!

طبیعی است که سرعت‌تان به شدت کم خواهد بود.

درگاه پرداخت سریع برای یک کسب و کار اینترنتی دارای وب سایت، مانند کفش مناسب پیمایش در آب، برای یک طبیعتگرد است؛ یکی از تجهیزات اساسی که بود و نبود آن، در نتیجه تاثیر زیادی می‌گذارد.

در این مطلب همراه ما باشید تا سریع‌ترین درگاه های پرداخت بانک مرکزی به نام زیبال را به شما معرفی کنیم.

چرا زیبال سریع‌ترین درگاه پرداخت اینترنتی را ارائه می‌دهد؟

زیبال به عنوان یکی از برترین پرداخت یارهای رسمی بانک مرکزی، با تیم جوان و پویای خود توانسته است به درستی نیازهای کسب و کارهای کوچک و بزرگ اینترنتی را بشناسد و برای برطرف‌کردن آن‌ها راهکار مناسب ارائه دهد. به همین منظور سیستمی را طراحی کرده که به واسطه آن، پرداخت اینترنتی با بالاترین سرعت ممکن انجام می‌شود. "سرویس مسیردهی هوشمند"

سرویس مسیردهی هوشمند زیبال چیست و چگونه به رشد کسب و کارها کمک کرده است؟

یکی از دغدغه‎های اصلی صاحبان کسب و کار آنلاین، اختلالات زیر ساختی است که به عناوین گوناگون باعث ناموفق شدن تراکنش‌های درگاه پرداخت می‌شوند و این امر به  مرور زمان بسیاری از فرصت ‌های فروش را از آن کسب و کار  می‌گیرد.

پرداخت یار زیبال برای جلوگیری از این اتفاق و استفاده حداکثری مشاغل آنلاین از ظرفیت فروش خود، درگاه پرداخت خود را به سرویسی (مسیردهی هوشمند) مجهز کرده است که با بررسی لحظه ای 5 درگاه پرداخت بانکی معتبر، مانند سداد، ایران کیش، به پرداخت ملت، پاسارگاد و… ، پرداخت مشتری در لحظه به سریع‌ترین و بدون اختلال‌ترین درگاه پرداخت منتقل شود و با موفقیت به انجام برسد.

اینکه چرا درگاه پرداخت سریع زیبال را به عنوان یکی از تجهیزات اولیه برای کسب و کارهای اینترنتی معرفی می‌کنیم، در قسمت آخر این مطلب بخوانید.

آشنایی با سریع‌ترین درگاه پرداخت اینترنتی

امروزه یک کسب و کار اینترنتی به قدر کافی چالش و دغدغه دارد که بخواهد در جریان کاری خود مشغول رفع و رجوع کردن آن‌ها باشد. همچنین در جهان حال حاضر فعالیت و کسب درآمد از طریق اینترنت، ابعاد بسیار متنوع و گسترده‌ای دارد. لذا بهتر است شما به عنوان صاحب یک کسب و کار اینترنتی دیگر درگیر مسائل ابتدایی مانند موفق شدن و نشدن تراکنش‌های روزانه خود نباشید.

این موضوع باید با سرعت هرچه تمام تر و با روال خیلی ساده و روتینی به انجام برسد. در غیر این صورت شما در همین قدم اول برای فروش و افزایش نرخ فروش خود با مشکلات جدی مواجه خواهید شد.

اگر تراکنش های شما بخواهد به خاطر کندی درگاه پرداخت اینترنتی دیر پردازش شود و یا ناموفق شوند، به مرور زمان مشتری کلافه و از خرید منصرف می شود. مشتری که نظر مثبتی نسبت به وب سایت شما نداشته باشد، وفادار نخواهد بود و این فرآیند به تدریج کسب و کارتان را به سمت فراموشی و شکست خواهد برد.

در نتیجه برای عبور از این رودخانه بهتر است تجهیزات ابتدایی و اساسی خود را کامل کنید تا بتوانید با اطمینان خاطر از مسیر کسب درآمد خود لذت ببرید.



نظرات بینندگان