arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۹۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۴ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۱

نکات سفر به اروپا در نوروز و کشور رویایی سوئیس با تور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نکات سفر به اروپا در نوروز و کشور رویایی سوئیس با تور

سفر با تور اروپا نوروز 1402، می‌تواند یکی از دست‌ نیافتنی‌ترین آرزوهای ما باشد که قرار است در آینده‌ای نه چندان دور، برای ما محقق شود. سفر به کشور‌های اروپایی مانند تور سوئیس نوروز 1402 و شهر‌های اروپایی مانند سفر با تور زوریخ، موقعیتی دلنشین و سرشار از آرامش است که حق هر فردی است که حداقل برای یکبار در زندگی خود تجربه کند. فرهنگ و تمدن کشور‌های اروپایی و طبیعت بکر و بی نظیر آن، این قاره را به توریستی‌ترین نقطه جهان تبدیل کرده است. به طوری که همه ساله, عده زیادی از مردم در سرتاسر دنیا، به مقصد اروپا و برای داشتن تعطیلاتی جذاب، کشور خود را ترک می‌کنند. ایرانیان نیز از این قاعده مستثنی نیستند و از هم‌اکنون درصدد رزرو تور اروپا نوروز 1402 و تور سوئیس نوروز 1402 هستند.

اگر شما نیز قصد داشتن سفری رویایی با رزرو تور زوریخ را دارید، هم‌اکنون برای ثبت‌نام خود و سایر افراد خانواده‌تان اقدام کنید.

تور اروپا نوروز 1402، شرایط و امکانات آن

برای رزرو تور اروپا نوروز ۱۴۰۲ لازم است از چند ماه قبل اقدام کنید تا کارهای رزرو هتل، اخذ ویزا و پاسپورت شما توسط آزانس انجام گیرد. بنابراین برای تور اروپا نوروز 1402 با آژانس رز آبی تماس بگیرید و یا برای مشاهده تورهای اروپایی که در عید نوروز 1402 برگزار می‌شوند، به وبسایت مراجعه نمایید تا جدول زمانبندی دقیق تورها را به همراه قیمت و امکانات ارائه شده مشاهده نمایید. در لیست تورهای اروپایی، شما می‌توانید مقاصدی مختلفی نظیر سوییس، زوریخ، کشورهایی مانند اسپانیا ایتالیا، فرانسه، بلژیک و یونان را انتخاب کرده و تعطیلات عید خود را در آنجا بگذرانید. همچنین در صورتی که مایلید با هر یک از تورهای اروپایی در نوروز 1402 سفر کنید، می‌توانید از بین تورهای تکی یا ترکیبی انتخاب نمایید.

رزرو تور سوئیس نوروز 1402، به یاد ماندندنیترین مسافرت عمر شما

به هر کجای سوئیس نگاه کنید، زیبایی در اطراف شماست. از قله‌های کوهستانی سر به فلک کشیده که حتی در تابستان پوشیده از برف هستند تا دریاچه های شفاف، شهرهای قرون وسطایی که بافت تاریخی‌شان به خوبی حفظ شده، مراتع سرسبز کوهستانی و دهکده های جذاب. سوئیس همه چیز را دارد. هم تاریخ، هم طبیعت بکر و هم فرهنگ و تمدن. بنابراین چرا باید برای رزرو تور سوئیس نوروز 1402 تعلل کنید؟ در حالیکه می‌تواند بهترین مسافرت عمرتان باشد و خاطرات خوشی را برای شما رقم بزند. اگر به سوئیس سفر کنید، واقعا عاشق شهرسازی و زیبایی بی‌نظیر بافت آن می‌شوید.

برای اینکه بدانید جهت رزرو تور سوئیس نوروز 1402 انجام چه کارهایی لازم است و بهترین مکان‌های دیدنی در سوئیس کجاست، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

بررسی نکات مهم و مکانهای دیدنی سوییس پیش از سفر به این کشور

تاکید ما بر اینکه شما باید هر چه زودتر برای تور اروپا نوروز ۱۴۰۲ و تورهای سوییس و زوریخ اقدام کنید، به این علت است که مدت زمان نسبتا طولانی باید منتظر ویزا و پاسپورت خود باشید. البته جای هیچ نگرانی نیست؛ چرا که تمامی مراحل این پروسه توسط آژانس مسافرتی که قصد سفر با آن را دارید، انجام می‌شود. اما به هر حال قوانین و مراحلی دارد که باید به ترتیب طی شود و اگر دیر اقدام کنید، ممکن است از تور سوئیس نوروز 1402 جا بمانید.

همچنین تصمیم‌گیری راجع به اینکه دقیقاً تعطیلات خود را در کجای سوئیس بگذرانید می‌تواند سخت و چالش‌برانگیز باشد؛ زیرا شهرها و روستاهای زیبای زیادی برای کشف وجود دارد. همچنین بستگی به این دارد که به دنبال چه سبکی از تعطیلات هستید. اما در این مورد به خصوص نیز نگرانی بی‌مورد است. چرا که ما پیش از شما، بارها و بارها به این کشور سفر کرده‌ایم و تحقیقات کاملی را راجع به مکان‌های دیدنی سوییس، بهترین خطوط حمل و نقل، بهترین هتل‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکز خرید بدست آورده‌ایم. بنابراین بسته به فصلی که به این کشور –یعنی سوییس- سفر می‌کنید، برنامه‌ریزی سفر انجام ‌می‌شود و شما در بهترین هتل ممکن اسکان داده شده و از بهترین مکان‌های تفریحی و تاریخی بازدید می‌کنید.

نکات سفر به اروپا در نوروز و کشور رویایی سوئیس با تور

تور زوریخ و جاذبههای دیدنی در این شهر

بدیهی است که بیش از 9 جاذبه گردشگری در زوریخ وجود دارد، اما این لیست به مکان‌های برجسته‌ای اشاره می‌کند که بازدید از آن را نباید از دست بدهید. از مکان‌هایی در زوریخ دیدن کنید که تاریخ هیجان‌انگیز شهر را روایت می‌کنند، پارک‌ها و فضاهای سبز زیبا را در وسط شهر قدیمی ببینید و از مناظر خیره‌کننده و متعدد لذت ببرید. بدین شکل، شخصیت و زیبایی واقعی زوریخ را لمس خواهید کرد.

  • گروسمونستر

برج‌های دوقلوی Grossmünster نه تنها برجسته‌ترین نقطه دیدنی زوریخ هستند، بلکه بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند از Karlsturm بالا رفته و از منظره خیره‌کننده شهر لذت ببرند.

  • فراومونستر

در طرف دیگر لیمات، کلیسای فراومونستر با پنجره‌های معروفش که توسط شاگال و هنرمند سوئیسی آگوستو جاکومتی خلق شده‌اند، قرار دارد.

  • اوتلیبرگ

بهترین راه برای دیدن شهر از بالاترین نقطه، رفتن به اوتلیبرگ است. دیدبانی Uetliberg مسیری نسبتا سخت دارد که شما بخشی از آن را سوار قطار شده و 10 دقیقه پیاده روی می‌کنید تا دریاچه و کوه‌های آلپ تماشایی را ببینید.

  • خیابان بانهوف زوریخ

خیابان Bahnhofstrasse منحصر به فرد‌ترین و معروف‌ترین مقصد خرید زوریخ است. بوتیک‌ها، جواهرات، فروشگاه‌های بزرگ و فروشگاه‌های مد و فشن در این خیابان زیبا قرار دارند. بنابراین در تور زوریخ، رفتن به این خیابان زیبا را فراموش نکنید.

  • دریاچه زوریخ

کسانی که دریاچه زوریخ را ندیده‌اند، گویی به طور کل در زوریخ نبوده‌اند. وقتی در کنار مجسمه معروف گانیمد در Bürkliterrasse ایستاده‌اید، می‌توانید تا کوه‌های آلپ سوئیس را ببینید.

  • لیندنهوف

این پارک با شکوه از سال 80 قبل از میلاد شناخته شده است و به عنوان خاستگاه تاریخ زوریخ در نظر گرفته می‌شود. به لطف منظره عالی، مکان ایده‌آلی برای عکس گرفتن است که تماشای آن خالی از لطف نیست.

  • مرکز شهر

رودخانه لیمات شهر قدیمی قرون وسطایی زوریخ را به دو قسمت جدا می‌کند، با این حال هر دو به یک اندازه توسط خیابان‌های باریک، خانه‌های زیبا، سالن‌های صنفی باشکوه و میدان‌های جذاب شناخته می‌شوند. تماشای این جاذبه‌های زیبا در سفر با تور زوریخ خاطرات خوشی را رقم خواهد زد.

  • زوریخ-غرب

این محله که زمانی منطقه صنعتی زوریخ بود، امروز با رستوران‌ها، بارها، گالری‌ها و بوتیک‌های گوناگون، جلوه بی‌نظیر خلاقیت، طراحی و معماری است.

  • پلی تراس

با تله‌کابین به پاسیو Polyterrasse منظره‌ای شگفت‌انگیز از شهر قدیمی، دریاچه و مرکز شهر را به نمایش می‌گذارد.

نکات سفر به اروپا در نوروز و کشور رویایی سوئیس با تور

بهترین شهرهای سوئیس برای بازدید کدامند؟

بهترین شهرهای سوئیس برای بازدید شامل:

  • لوسرن

شهرت این شهر به خاطر پل چوبی سرپوشیده قرون وسطایی و قله‌های نزدیک پیلاتوس، کوه تیتلیس و کوه ریگی است لوسرن شهری زیباست که پایگاهی عالی برای کاوش در تاریخ است.

  • برن

برن پایتخت کشور سوئیس است که در پیچ رودخانه Aare ساخته شده است. یکی از مواردی که باید حتما در این شهر ببینید، Zytglogge است.

  • زوریخ

اگر با تور سوئیس نوروز 1402 سفر می‌کنید، زوریخ احتمالا دروازه شما برای ورود به این کشور خواهد بود. برای کاوش در این شهر قدیمی، بازدید از کلیسای جامع برج‌های دوقلو و پرسه زدن در امتداد رودخانه لیمات که به دریاچه زوریخ می‌ریزد، زمان کافی اختصاص دهید.

  • ژنو

این شهر جهانی در مرز فرانسه در سواحل دریاچه ژنو و همسایگی بسیاری از استراحتگاه‌های کوهستانی بکر با منظره‌ای خیره‌کننده قرار دارد.

  • مونترو

یکی از زیباترین شهرهای کشور سوئیس، مونترو است که از آب و هوای معتدلی برخوردار بوده و تفرجگاه‌های بسیاری برای گذران اوقات فراغت دارد.

  • شهرها و روستاها در سوئیس

برای درک واقعی مناظر دیدنی این کشور باید شهرها را ترک کنید و به حومه شهر بروید. اینجاست که می‌توانید در هوای مطبوع آلپ نفس بکشید، در میان مزارع سرسبز قدم بزنید و از زندگی متفاوتی که در این مناطق جریان دارد، لذت کافی را ببرید. Lauterbrunnen یکی از روستاهای توریستی در سوئیس است که موردعلاقه اغلب گردشگران برای بازدید است. یا مثلا اینترلاکن بین دو دریاچه درخشان و در پای کوه‌های آلپ سوئیس واقع شده است.

  • گریندل والد

این شهر تفریحی محبوب، مقصدی فوق‌العاده برای تور سوئیس نوروز 1402 است. آب‌وهوای این منطقه برای سفر در ماه‌های گرم سال مثل بهار و تابستان فوق‌العاده است.

  • دریاچه تون

در دریاچه تون یک سفر دریایی داشته باشید و در شهر دوست داشتنی اسپیز، قلعه اوبرهوفن توقف کنید و سپس در اطراف تون قدم بزنید.

  • دریاچه ماگیور

این منطقه ایتالیایی زبان سوئیس دارای آب و هوای مدیترانه‌ای، زیبایی طبیعی خیره کننده و شهرهای زیبا و پر جنب و جوش در کنار این دریاچه است. درواقع جای جای کشور سوئیس می‌تواند برای شما شگفتی‌های خاص و منحصربه‌فرد خود را به همراه داشته باشد. کافیست که کاوش و ماجراجویی خود را شروع کنید و یک سفر خاطره انگیز را تجربه کنید.

 

 

نظرات بینندگان