arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۱۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۸ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۱

مدودف: اگر اوکراین از موشک‌هایی که واشنگتن برایش فرستاده، استفاده کند، به شهرهای غربی حمله می کنیم / "سواران آخرالزمانی" در راه هستند

یکی از متحدان کلیدی ولادیمیر پوتین به اوکراین و غرب هشدار داد و گفت که "سواران آخرالزمانی در راه هستند. " دیمیتری مدودف، رئیس جمهوری سابق روسیه و معاون رئیس شورای امنیت ملی این کشور هشدار داد که اگر اوکراین از موشک‌هایی که ایالات متحده برایش فرستاده، استفاده کند، مسکو به شهر‌های غربی حمله خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: یکی از متحدان کلیدی ولادیمیر پوتین به اوکراین و غرب هشدار داد و گفت که "سواران آخرالزمانی در راه هستند."

به نوشته روزنامه دیلی میل، «دیمیتری مدودف»، رئیس جمهوری سابق روسیه و معاون رئیس شورای امنیت ملی این کشور هشدار داد که اگر اوکراین از موشک‌هایی که ایالات متحده برایش فرستاده، استفاده کند، مسکو به شهرهای غربی حمله خواهد کرد.

وی در تلگرامش نوشت: «کشورهای ناتو به اوکراین تسلیحات می‌فرستند، به سربازان آموزش می‌دهند تا چگونه از این تسلیحات غربی استفاده کنند، مزدورانی را به این کشور می‌فرستند و نزدیک مرزهای ما رزمایشاتی را برگزار می‌کنند و در نتیجه احتمال درگیری مستقیم بین ناتو و روسیه را افزایش می‌دهند. چنین درگیری خطر یک جنگ هسته‌ای تمام عیار را به دنبال دارد.»

مدودف همچنین به غرب هشدار داد: «می‌خواهم بار دیگر صراحتا اعلام کنم. شما نباید به خودتان و دیگران دروغ بگویید. شما باید به عواقب احتمالی کارتان فکر کنید.»

وی چندی پیش گفت: «گاهی اوقات از من می‌پرسند که چرا پست‌های تلگرامم بسیار خشن است. جوابش این است که من از آن‌ها (اوکراین و متحدانش) متنفرم. آنها آشغال و حرامزاده هستند. آن‌ها برای روسیه آرزوی مرگ می‌کنند؛ تا وقتی که زنده هستم، هر کاری خواهم کرد تا آن‌ها را محو کنم.»

نظرات بینندگان