arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۱۶۸۱
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۲۱ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۱

راهنمای دریافت ویزای تحصیلی کانادا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کیفیت بالای آموزش در موسسات آموزشی کانادا، امکان تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی از مدارس کانادا تا دانشگاه های این کشور، جود دانشگاه های تراز اول در ایالت های مختلف کانادا سالانه دانشجویان بسیاری را جذب این کشور می کند. با توجه به سوالات بسیاری که در خصوص مهاجرت تحصیلی به کانادا وجود دارد، در این مقاله سعی شده تا جهت راهنمای دریافت ویزای تحصیلی کانادا، به موضوعاتی از قبیل : بورسیه تحصیلی کانادا، تحصیل رایگان در کانادا، تحصیل آنلاین کانادا، گپ تحصیلی ، تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان و شرایط تحصیل در مدارس، کالج و دانشگاه های کانادا پرداخته شود.

راهنمای دریافت ویزای تحصیلی کانادا

شرایط تحصیل در کانادا

تحصیل در کانادا در مقاطع مختلف تحصیلی امکان پذیر است. متقاضیان تحصیل در کانادا می توانند با گرفتن پذیرش تحصیلی کانادا از موسسات معتبر آموزشی جهت ثبت نام در این موسسات اقدام کنند. دانش آموزان متقاضی تحصیل در مدارس کانادا می توانند از سن 6 سالگی برای تحصیل در مدارس کانادا اقدام کنند. تحصیل در مدارس کانادا بدون مدرک زبان امکان پذیر می باشد. مدارس کانادا برای آموزی زبان دانش آموزان برنامه ریزی تحصیلی خواهند داشت. زبان مورد نیاز برای تحصیل در مدارس کانادا انگلیسی می باشد. البته مدارس دولتی ایالت کبک به زبان فرانسوی آموزش می دهند. هزینه تحصیل در مدارس کانادا از سالی 14000 دلار کانادا شروع می شود.

تحصیل در کالج های کانادا با دریافت پذیرش تحصیلی از کالج هایی که دارای کد DLI هستند امکان پذیر است. متقاضیان تحصیل در کالج های کانادا پس از ثبت نام در این کالج ها باید برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا اقدام کنند. تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان در کالج های کانادا میسر می باشد. ثبت نام در کالج های کانادا بدون مدرک زبان به صورت مشروط است و دانشجویان باید ابتدا برای دوره زبانی که کالج برای آن ها در نظر می گیرد اقدام کرده و سپس در رشته انتخابی ادامه تحصیل دهند.

متقاضیانی که دارای گپ تحصیلی هستند، در صورتی که مقطع کالج در کانادا را برای تحصیل انتخاب می کنند باید مدارک مناسبی برای توجیح گپ تحصیلی خود ارائه نمایند.

تحصیل در دانشگاه ه های کانادا در مقاطع مختلف لیسانس، فوق لیسانس و دکترا امکان پذیر است. شرایط اخذ پذیرش تحصیلی کانادا  با توجه به مقاطع تحصیلی متفاوت می باشد.

راهنمای دریافت ویزای تحصیلی کانادا

اخذ پذیرش تحصیلی کانادا در مقطع مدارس

متفاضیان تحصیل در مدارس کانادا با ترجمه مدارک تحصیلی خود می توانند برای ثبت نام و اخذ پذیرش تحصیلی از مدارس کانادا اقدام کنند.

تحصیل در مدارس کانادا نیاز به مدرک زبان ندارد. هزینه تحصیل در مدارس کانادا با توجه به نوع مدارس از قبیل دولتی و خصوص از سالی 14000 دلار شروع می گردد. دانش آموزان مدارس کانادا ، یکی از والدین خود را به عنوان کاستودین و قیم می توانند به همراه خود داشته باشند. افرادی که شرایط مهاجرت به کانادا از دیگر روش های مهاجرتی را ندارند، مهاجرت از طریق فرزند به کانادا از این روش می تواند گزینه مناسبی باشد. تحصیل رایگان در مدارس کانادا و یا دریافت بورسیه تحصیلی کانادا در این مقطع میسر نمی باشد.

اخذ پذیرش تحصیلی کانادا در مقطع کالج

متفاضیان تحصیل در کالج کانادا با ترجمه مدارک تحصیلی دیپلم و یا پیش دانشگاهی خود می توانند برای ثبت نام و اخذ پذیرش تحصیلی از کالج های کانادا اقدام کنند.

تحصیل در کالج های کانادا بدون مدرک زبان نیز امکان پذیر است. تحصیل بدون مدرک زبان در کانادا در مقطع کالج به صورت کاندشنال می باشد و دانشجو باید اول دوره زبان را سپری کرده و سپس در دوره رشته انتخابی ادامه تحصیل دهد. هزینه تحصیل در کالج های کانادا با توجه به نوع رشته انتخابی از سالی 15000 دلار شروع می گردد. تحصیل رایگان در کالج کانادا و یا دریافت فاند تحصیلی کانادا در مقطع کالج میسر نمی باشد.

اخذ پذیرش تحصیلی  و تحصیل در دانشگاه های کانادا

متفاضیان تحصیل در دانشگاه های کانادا با ترجمه مدارک تحصیلی دوره پیشین خود می توانند برای ثبت نام و اخذ پذیرش تحصیلی دانشگاه های کانادا اقدام کنند.

تحصیل در کالج های کانادا بدون مدرک زبان در مقطع لیسانس نیز امکان پذیر است. تحصیل بدون مدرک زبان در کانادا در مقطع لیسانس به صورت کاندشنال می باشد و دانشجو باید اول دوره زبان را سپری کرده و سپس در دوره رشته انتخابی ادامه تحصیل دهد. هزینه تحصیل در دانشگاه های کانادا با توجه به نوع رشته انتخابی و قطع تحصیلی از سالی 16000 دلار شروع می گردد.

تحصیل رایگان در دانشگاه های کانادا و گرفتن بورسیه تحصیلی کانادا فقط در مقطع دکترا امکان پذیر است. دانشجویان واجد شرایط که دارای رزومه تحصیلی خوبی  هستند می توانند برای تحصیل رایگان در کانادا در مقطع دکترا اقدام کنند.

خوشبختانه گرفتن پذیرش تحصیلی از دانشگاه های کانادا با گپ تحصیلی نیز امکان پذیر می باشد. و دانشجویانی که دارای گپ تحصیلی می باشند با ثبت نام در دانشگاه های کانادا می توانند برای دریافت ویزای دانشجویی کانادا اقدام کنند. ارائه مدارک مناسب و نگارش استادی پلن در مرحله ویزا می تواند نقش به سزایی در موفقیت و دریافت ویزای تحصیلی کانادا با گپ تحصیلی باشد.

مدارک مورد نیاز برای تحصیل در کانادا

مدارک مورد نیاز برای تحصیل در کانادا به دو بخش مدارک مورد نیاز پذیرش تحصیلی کانادا و مدارک مورد نیاز پذیرش تحصیلی کانادا دسته بندی می شوند.

مدارک مورد نیاز پذیرش تحصیلی کانادا:

پاسپورت معتبر
ترجمه ریز نمرات
ترجمه آخرین مدرک تحصیلی
واکیسناسیون ( برای پذیرش از مدارس ابتدایی کانادا)
نگارش انگیزه نامه تحصیلی
توصیه نامه ( برای مقاطع دانشگاهی)
داشتن مقاله ( برای مقاطع ارشد و دکترا)
پرداخت هزینه اپلیکیشن فی پذیرش
تکمیل فرم پذیرش تحصیلی کانادا
مدرک زبان آیلتس ( برای مقاطع کالج و دانشگاه )

مدارک مورد نیاز  ویزای تحصیلی کانادا:

پاسپورت معتبر
نامه پذیرش از مراکز آموزشی معتبر کانادا
گواهی سابقه کار ( افرادی که گپ تحصیلی دارند)
نگارش استادی پلن
تمکن مالی
گواهی سوء پیشینه
رسید پرداخت شهریه
پرداخت هزینه اپلیکیشن فی ویزا و انگشت نگاری

تحصیل آنلاین کانادا

تحصیل آنلاین در کانادا یکی دیگر از راه های تحصیل در دانشگاه های کانادا با هزینه کمتر می باشد. متقاضیان تحصیل آنلاین در کانادا می توانند با زندگی در کشور خود  بدون اینکه هزینه های زندگی در کشور کانادا را پرداخت کنند در دانشگاه های کانادا تحصیل کنند. تحصیل آنلاین در کانادا این فرصت را برای افرادی که هزینه های بالای تحصیل در کشور کانادا مانع از مهاجرت تحصیلی آن ها به این کشور می شود، مهیا می کند. در پایان دوره آنلاین تحصیل در کانادا به متقاضیان مدرک پایان ارائه می گردد. متقاضیان تحصیل آنلاین در کانادا باید به این نکته توجه داشته باشند که ، برخلاف دانشجویان بین المللی که در کانادا به صورت حضوری تحصیل می کنند این دانشجویان نمی توانند پس از فارغ التحصیلی از دوره های آنلاین کانادا برای گرفتن ویزای کار پس از تحصیل اقدام کنند.

تحصیل در کانادا و خدمات موسسه مهاجرتی یوکن

موسسه مهاجرتی یوکن با سال های تجربه در خصوص اخذ پذیرش از مدارس، کالج و دانشگاه های کانادا خدمات تخصصی مشاوره تحصیلی و انجام پرونده های ویزای تحصیلی کانادا را تحت نظارت مشاور رسمی مهاجرت کانادا ، خانم نازنین بیتاژیان با کد عضویت 531751 ارائه می نماید. خدمات تحصیلی این مجموعه شامل پکیج های مختلف از قبیل خدمات نگارش انگیزه نامه، توصیه نامه تحصیلی، استادی پلن، اخذ پذیرش تحصیلی و اخذ ویزای تحصیلی کانادا می باشد.

 

 

نظرات بینندگان