arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۱ - ۰۸ تير ۱۳۹۱

بكام از تركیب نهایی تیم المپیك لندن خط خورد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
'دیوید بكام' ستاره فوتبال انگلیس از تركیب نهایی تیم المپیك این كشور برای حضور در بازی های 2012 لندن خط خورد.

به گزارش منابع خبری، این در حالی است كه كاپیتان 37 ساله سابق تیم ملی انگلیس چند ماه پیش گفته بود شانس خوبی برای حضور در المپیك لندن دارد.

'استوآرت پیرس' سرمربی تیم المپیك لندن او را به تركیب 35 نفره این تیم دعوت كرده بود اما در فهرست 18 نفره نهایی خود نام وی را خط زد.

در هر تیم فوتبال المپیك سه بازیكن بالای 23 سال می توانند حضور داشته باشند.

بكام بعد از حذف خود گفت: طبیعتا خیلی ناراحتم اما كسی بیشتر از من حامی تیم نیست. حضور در تیم المپیك انگلیس مایه افتخارم بود اما اكنون مثل هر فرد دیگری امیدوارم آنها در المپیك مدال طلا بگیرند.

پیرس كه هفته گذشته از نزدیك شاهد بازی بكام در لس آنجلس گالكسی بود به جای وی 'میكا ریچاردز' مدافع منچسترسیتی را انتخاب كرده است.

این مربی چهارشنبه شب طی یك تماس تلفنی خبر حذف بكام را به وی اطلاع داد و به او گفت كه علت این تصمیم ایجاد تیمی دفاعی تر بوده است.

'رایان گیگز' هافبك منچستریونایتد و 'كرایگ بلامی' دو بازیكن دیگر بالای 23 سال انگلیس در المپیك خواهند بود.

بكام كه به تازگی قرارداد خود را با لس آنجلس گالكسی برای مدت دو سال دیگر تمدید كرده است، یكی از افرادی بود كه در ماه مه مشعل بازی های المپیك 2012 را از یونان وارد انگلیس كرد.

وی در انتخاب لندن به عنوان میزبان المپیك 2012 نقش به سزایی داشت و پیش از این بارها از تمایل بسیار خود برای كاپیتانی تیم المپیك انگلیس سخن گفته بود.

تیم انگلیس در بازی های المپیك لندن در گروه نخست با تیم های سنگال، اروگوئه و امارات همگروه شده است.

تمامی تیم های شركت كننده در مسابقات فوتبال المپیك از 15 بازیكنی تشكیل شده اند كه بعد از تاریخ اول ژانویه سال 1989 به دنیا آمده اند.
نظرات بینندگان