arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۵۴۱
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۴ - ۱۲ تير ۱۳۹۱

توضیحات دفتر سید احمد خاتمی در مورد "اخ"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دفترسید احمد خاتمی از بداخلاقی برخی از رسانه ها و تحریف سخنان وی انتقاد و آنها را به امانتداری و صداقت توصیه کرد.

در جوابیه دفتر آقای خاتمی که به امضای حجت الاسلام "مهدی عرب" مسؤول دفتر وی رسیده، آمده است: حضرت آیت‌الله خاتمی در مراسم یادبود شهدای هفت تیر درباره گرانی‌ها به ملت شریف ایران اسلامی چنین توصیه فرمودند: گرانی‌های زاینده مایه درد و رنج ماست اما دنیای استکبار اگر شما آخ بگویید، خواهد گفت به اهداف خود رسیده، از این روی شما آرزوی یک آخ را بر دل دشمن بگذارید و صبوری کنید.
 
در ادامه این جوابیه تأکید شده است: واکنشی که دنیای استکبار می خواهد این است که علیه نظام شورش شود؛ غرض و مقصود حضرت آیت الله خاتمی از اینکه خطاب به ملت شریف ایران اسلامی فرمودند: حسرت و آرزوی یک آخ را بر دل دشمن بگذارید این است که مردم به انقلاب خود علاقه‌مند بوده و به خاطر گرانی‌های تحمیلی با انقلاب و جمهوری اسلامی خداحافظی نمی‌کنند.
 
حضرت خاتمی در خطبه‌های نمازجمعه و مصاحبه‌ها از سوء تدبیرها در این عرصه بسیار انتقاد نموده‌اند و رنجش ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی را به‌حق دانسته‌اند.
 
دفتر آیت‌الله خاتمی تأکید کرده است: رعایت انصاف و امانت در عرصه خبر و رسانه اصل است و گاه برخی کج‌سلیقگی‌ها در این عرصه باعث تعجب و آزردگی خواهد گردید و آب به آسیاب دشمن ریختن است.

اول بار که چنین تیتری از سوی برخی سایت‌های وابسته به برخی جریانات خاص را ملاحظه نمودم این را اجحاف و ظلم در حق ایشان دانستم و تأسف خوردم که با حذف ابتدا و انتهای پیام و جهت‌دار کردن آن سبب تشویش اذهان عمومی و رنجش مردم حماسه‌ساز ایران اسلامی گردیده‌اند.
 
در بخش دیگری از جوابیه دفتر عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری که خطاب به مدیر مسؤول یک روزنامه صادر شده، آمده است: آیت‌الله خاتمی از سوی دشمنان داخلی و خارجی دیر زمانی است که به خاطر اعتقاداتش مورد هجمه بوده و خواهد بود، آنچه در میان حایز اهمیت می‌باشد این است که ایشان بیمی به خود راه نمی‌دهد و همچنان در جهت دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، ولایت مطلقه فقیه، آرمان‌های امام راحل و شهدای گران سنگ ایران اسلامی و حمایت از مردم مستحکم ایستاده و در این مسیر آماده شهادت خواهد بود و ملت شریف ایران اسلامی و حامیان ولایت خود نیز بدان آگاهند و قابل توجه نویسنده محترم آنکه کاربران زیادی توهین و هتک حرمت نموده‌اند دلیلی بر صائب‌بودن گفته‌ها نیست.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
3
39
ای وای من آخمو گفتم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
2
35
"از این روی شما آرزوی یک آخ را بر دل دشمن بگذارید و صبوری کنید".اين با اخ نگفتن چه فرقي داره؟مردم رو چي فرض كردين؟
پيام
|
SWITZERLAND
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
2
31
اخر سر اخ بگيم يا نگيم؟
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
2
33
حالا تکلیف چیه؟آخ بگیم ؟ آخیش بگیم ؟در شان نظام چه چیزی باید گفت؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
2
36
باز که همون حرفها رو زده...خبرگزاری هایی همچون انتخاب همین حرفها رو مخابره کردن.فرقی نداشت که!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
4
42
آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ .....&&&
نظرات بینندگان