arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۲۲ - ۲۳ تير ۱۴۰۱

آتش‌سوزی در بازار امیر تبریز

علیرضا زبردست مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از وقوع آتش‌سوزی در بازار امیر این شهر خبر داد. او ادامه داد: این آتش سوزی در طبقه دوم حیاط بازار امیر که به‌عنوان کارگاه آبکاری طلا فعالیت داشت، رخ داده بود که افراد حاضر در محل با استفاده از خاموش کننده‌های دستی اقدام به اطفاء سطحی کرده بودند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از وقوع آتش‌سوزی در بازار امیر این شهر خبر داد.

آتش پاد علیرضا زبردست ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: عصر امروز بر اثر وقوع آتش سوزی کارگاه آبکاری طلا در حیاط بازار امیر تبریز، آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این آتش سوزی در طبقه دوم حیاط بازار امیر که به‌عنوان کارگاه آبکاری طلا فعالیت داشت، رخ داده بود که افراد حاضر در محل با استفاده از خاموش کننده‌های دستی اقدام به اطفاء سطحی کرده بودند.

وی افزود: تیم عملیاتی آتش نشانی با اقدام بموقع و مهار این آتش سوزی از پیشروی حریق پیشگیری و اجرای عملیات این حادثه را با تخلیه دود و ایمن سازی خاتمه دادند.

زبردست با تاکید بر اینکه مسئولین چنین کارگاه‌هایی موارد ایمنی را برای پیشگیری از وقوع آتش سوزی به دقت رعایت کنند، یاد آور شد: خوشبختانه این آتش سوزی با حضور به موقع آتش نشانان صدمات جانی نداشت.

نظرات بینندگان