arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۵۹۵۲
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۲۳ - ۲۵ تير ۱۴۰۱

نماینده مجلس: اخذ مالیات با دستگاه پوز اعصاب مغازه‌داران را به هم ریخته، شاید برای خانواده‌اش معامله کرده یا به همسایه پول قرض داده

 سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اخذ مالیات با دستگاه پوز اعصاب و روان مغازه‌داران و اتحادیه‌ها را به هم ریخته است. وی گفت: درآمدهای صنفی را با درآمدهای شخصی توامان نبینید چه بسا یک مغازه‌دار برای خانواده‌اش معامله کرده یا به همسایه خود پول قرض داده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اخذ مالیات با دستگاه پوز اعصاب و روان مغازه‌داران و اتحادیه‌ها را به هم ریخته است.

 سید سلمان ذاکر در جلسه علنی امروز (شنبه) در تذکری گفت: مغازه‌داران و خرده‌فروشان قطب اقتصادی خرد و کلان کشور هستند و مسائلی همچون کرونا، تحریم و تورم آسیب‌های شدیدی به درآمد اصناف و مغازه‌داران وارد کرده و هم منجر به کاهش خرید مردم شده است.

وی گفت که اخذ مالیات با دستگاه پوز اعصاب و روان مغازه‌داران و اتحادیه‌ها را به هم ریخته است.

این نماینده مجلس در پایان گفت: درآمدهای صنفی را با درآمدهای شخصی توامان نبینید چه بسا یک مغازه‌دار برای خانواده‌اش معامله کرده یا به همسایه خود پول قرض داده است. برای خوداظهاری اصناف و مغازه‌داران احترام قائل شوید و برای اثبات نظراتشان آنها را روانه ادارات مالیاتی نکنید.

نظرات بینندگان