arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۷۸۸۷
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۲ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۱

آبگرفتگی منازل ۳۹ خانواده گرگانی در سیلاب ۲۴ ساعت گذشته

رئیس جمعیت هلال احمر گرگان از آبگرفتگی منازل ۳۹ خانواده در گرگان به دلیل طوفان و بارش شدید و سیلاب ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: هلال احمر گرگان به ۱۵۶ نفر متاثر از سیلاب امدادرسانی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: رئیس جمعیت هلال احمر گرگان از آبگرفتگی منازل ۳۹ خانواده در گرگان به دلیل طوفان و بارش شدید و سیلاب ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: هلال احمر گرگان به ۱۵۶ نفر متاثر از سیلاب امدادرسانی کرد.

غلامرضا غلامی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان در خصوص آخرین وضعیت امدادرسانی به افراد حادثه دیده متاثر از سیلاب در گرگان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش انجام شده به ۳۹ خانوار متاثر از آبگرفتگی ناشی از بارش‌های شدید امدادرسانی شد.

وی ادامه داد: این عملیات در روستاهای «اوجابن»، «قلعه محمود» و محلات «قلعه حسن»، و «انجیراب» گرگان انجام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر گرگان با بیان اینکه، ۱۵۶ نفر در این عملیات امدادرسانی شدند که خوشبختانه خسارت جانی نداشته است، گفت: ۸۰ کیلوگرم نایلون، پنج تخته موکت، هشت بسته ۷۲ ساعته غذایی نیز بین حادثه دیدگان توزیع شد.

وی با تاکید بر اینکه، بر اساس پیش‌بینی هواشناسی هشدار نارنجی و‌ شرایط ناپایدار جوی تا روز دوشنبه ادامه دارد، افزود: انتطار می‌رود شهروندان و مردم عزیز از حضور در کنار رودخانه‌ها و محل‌های پرخطر خودداری کنند.

غلامی در پایان خاطرنشان کرد: سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به امدادخواهان است.

نظرات بینندگان