arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۸۴۶۵
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۴ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

برای دانش آموزان کدام تبلت بهتر است؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یکی از ابزارهایی که در عصر تکنولوژی مورد استفاده بسیاری از دانش آموزان با هر سن و سالی قرار می‌گیرد تبلت است. در واقع آموزش آنلاین این روزها بسیار پر طرفدار است و دانش آموزان و دانشجویان برای کسب اطلاعات علمی بیشتر و همچنین شرکت در کلاس های آنلاین نیاز به یک کامپیوتر دارند که هم سبک باشد، هم قابلیت حمل و نقل داشته باشد و هم جواب گوی نیاز آنها را برای وبگردی و شرکت در کلاس ها باشد. از بین انواع کامپیوترها خرید تبلت معقول تر است زیرا هم دارای ویژگی‌های ذکر شده است و هم برای این کار مناسب و کاربردی می‌باشد. فروشگاه اینترنتی بروزکالا در ادامه شما را راهنمایی خواهد کرد که کدام دستگاه برای دانش آموزان مناسب تر است.

برای دانش آموزان کدام تبلت بهتر است

تبلت یا موبایل

اگر برای شما این سوال پیش آمده است که برای دانش آموزان تبلت بهتراست یا موبایل؟

باید بگوییم که با توجه به اینکه سایز نمایشگر برای آنها اهمیت دارد پس این وسیله خیلی مناسب‌تر از گوشی تلفن همراه خواهد بود. اندازه این دستگاه معمولا دو برابر بزرگ تر از یک موبایل است و این اختلاف زیادی برای یک دانش آموز محسوب می‌شود زیرا او می خواهند ساعات زیادی را در پشت آن بنشیند و به صفحه آن نگاه کند و درس بخواند؛ فونت نوشته‌ها هم در تبلت بزرگ‌تر است و باعث می شود چشم او دیرتر خسته شود.  

ویژگی های تبلت دانش آموزی مناسب

ابتدا باید بدانید که هر نوع تبلتی مناسب استفاده دانش آموزی نیست. بلکه ویژگی هایی وجود دارند که مهم ترین فاکتورها برای انتخاب این دستگاه محسوب می شوند. این را نیز می‌دانیم که والدین به علت سن کم فرزندشان و البته استفاده روزمره معمولی از این دستگاه، معمولا در صدد هستند که یک تبلت ارزان

برای او تهیه کنند. با تمام این اوصاف مهم‌ترین فاکتورهایی که باید برای این وسیله دانش آموزی در نظر بگیریم چه چیزهایی هستند؟

نمایشگر

همان طور که گفته شد نمایشگر برای دانش آموزان اهمیت زیادی دارد. تماشای محتوای کلاس ها مهم است. فراموش نکنید که کیفیت نمایش تبلت نیز باید استاندارد باشد تا آسیبی به چشمان کاربر وارد نشود.

برای دانش آموزان کدام تبلت بهتر است

نرم افزار

 درست است که یک دانش آموز به تنها چند نرم افزار کاربردی احتیاج دارد اما یک تبلت مناسب حتما باید به خوبی از پشتیبانی نرم افزار مطلوبی بهره مند باشد. به عنوان مثال دانش آموز حتما نیاز به نصب برنامه هایی دارد که بتواند به وسیله آن در کلاس ها شرکت کند. دستگاه مورد نظر باید از این گونه برنامه‌ها پشتیبانی کند.

باتری

از آنجا که اکثر فعالیت های کاربر به صورت آنلاین انجام می شود، دقت به این نکته که میزان نگهداری شارژ تبلت او چقدر است اهمیت پیدا می‌کند. هر چقدر ظرفیت باتری این دستگاه بیشتر باشد، او می‌تواند در ساعات بیشتری از دستگاه استفاده کند؛ به عنوان مثال با یک بار شارژ کردن، می‌تواند یک روز از تبلت خود استفاده کند.

سخت افزار

یکی از معیارهای انتخاب این وسیله داشتن پردازنده مناسب، حافظه داخلی و رم کافی می‌باشد. کاربر برای نصب برنامه ها و ذخیره فایل های مورد نظرش نیاز به حافظه کافی خواهد داشت و برای اجرای مطلوب برنامه ها نیز به رم کافی احتیاج دارد. پردازنده مناسب باعث می‌شود سرعت دستگاه خوب باشد و به میزان لازم قدرتمند نیز باشد. داشتن پردازنده خوب و رم مناسب باعث می شود که دستگاه او در میان کلاس هنگ نیز نکند.

دوربین

گاهی برای شرکت در کلاس‌های آنلاین دوربین سلفی لازم است. این مورد را نیز در نظر بگیرید که او باید از دوربین پشت دستگاه نیز برای ثبت و ارسال تصاویر تکالیف خود استفاده کند. پس دوربین نیز باید تا حدی مطلوب و خوب باشد.

معرفی چند مدل ارزان قیمت

با توجه به توضیحاتی که داده شد و ویژگی‌هایی که برشمردیم، می‌خواهیم چند مدل دستگاه خوب با قیمت بسیار مناسبی را به شما پیشنهاد دهیم.

Galaxy Tab A 8.0 2019 مدل T295 این دستگاه با قیمتی مناسب دارای بدنه ای آلومینیومی است. 2 گیگابایت رم دارد و از حافظه داخلی 32 گیگابایتی بهره می برد. حداکثر ظرفیت کارت حافظه 1 ترابایت می باشد. دارای شبکه های ارتباطی 2G، 3G و 4G می باشد. این محصول دارای دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی است. سیستم عامل آن انروید 9 می‌باشد.

لنوو مدل Tab M7 TB-7305X 4G ظرفیت ۳۲ گیگابایت این مدل جزو مدل‌های ارزان قیمت به شمار می‌آید. دارای حافظه داخلی 32 گیگابایتی و رم 2 گیگابایتی است. حداکثر ظرفیت کارت حافظه آن 128 گیگابایت است. دستگاه دارای صفحه نمایش 7 اینچی است. از شبکه های ارتباطی 2G، 3G و 4G بهره می برد. این محصول دارای سیستم عامل انروید است.

لنوو مدل (Tab M8 (HD ظرفیت 32 گیگابایت، سامسونگ مدل Tab A7 Lite SM-T225 ظرفیت 32 گیگابایت، سامسونگ 10.4 اینچ مدل Galaxy Tab A7 از جمله تبلت‌های دیگر دانش آموزی هستند که با ویژگی‌های مناسب این کاربران نیاز آنها را به راحتی برطرف خواهند کرد.

شما می‌توانید این نوع کامپیوترهای لوحی را با قیمتی حدودا بین 2.500.00 تومان تا حدود 6.000.000 تومان تهیه کنید تا دانش آموز شما با دستگاهی که قیمت قابل قبول و مطلوبی دارد، کار کند و علاوه بر آن از مزایای یک تبلت خوب استفاده کند و بهره مند شود. برای مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به فروشگاه اینترنتی بروزکالا مراجعه کنید و از ویژگی‌های فنی هر محصول مطلع شوید.

 

نظرات بینندگان