arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۸۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۸ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۱

بهترین پنجره دوجداره کدام است ؟

شما باید ابتدا انواع پنجره‌های دو جداره را بشناسید و بر اساس وضعیت ساختمان و طراحی نما، ویژگی‌های مورد نیازتان را در انواع پنجره دو جداره بررسی کنید، سپس بهترین قیمت پنجره دو جداره را بر اساس بودجه مورد نظرتان سفارش دهید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هر خریداری قبل از سفارش به این فکر میکند که بهترین پنجره دوجداره کدام است ؟ حتما وقتی در هنگام عبور از خیابان های پرتردد و اتوبان‌ها رقابت شرکت‌ها برای معرفی برندهای مختلف پنجره دو جداره را دیده‌اید.

شما باید ابتدا انواع پنجره‌های دو جداره را بشناسید و بر اساس وضعیت ساختمان و طراحی نما، ویژگی‌های مورد نیازتان را در انواع پنجره دو جداره بررسی کنید، سپس بهترین قیمت پنجره دو جداره را بر اساس بودجه مورد نظرتان سفارش دهید.

به علاوه نصب پنجره دو جداره هم کلی نکته دارد که اگر درست انجام نشود، عمر پنجره کم می‌شود. به این ترتیب تصمیم گرفتیم، راهنمایی برای خرید پنجره دو جداره بر اساس انواع و قیمت برای‌‌تان تدوین کنیم.

بهترین پنجره دو جداره

در بازار انواع و اقسام پنجره دوجداره موجود است و خریداران خصوصا کسانی که سازنده ساختمان نیستند و می‌خواهند یک خانه قدیمی را بازسازی کنند برای انتخاب بهترین برند پنجره دو جداره دچار مشکل می‌شوند. در ادامه مهم‌ترین نکات برای خرید پنجره دو جداره را بررسی می‌کنیم.

بهترین پنجره دوجداره کدام است ؟

مدل در انتخاب بهترین پنجره دوجداره اهمیت دارد؟

مدل و نوع شیشه در پنجره ای که برای منزل یا محل کارتان استفاده میکنید مهم است زیرا مدلهای خاص پنجره، مثلا پنجره هایی که گرد هستند با هر پروفیلی قابل شکل دادن نیسنتد. پس باید ببینید کدام برندها میتوانند شرایط تولید مناسب بهترین پنجره دو جداره را مهیا کنند.

پنجره دو جداره چند لنگه؟

1.پنجره تک لنگه: برای اتاقهای کوچک، جمام یا نورگیر خوب است

2.پنجره دولنگه: این پنجره ها برای اتاقهایی که 3 متر به بالا طول دارند مناسب است.

3.پنجره سه لنگه: برای محیطهای عریضتر مناسب اند

بهترین مدل باز شدن پنجره دو جداره

1.پنجره دوجداره ثابت: این مدل برای اتاقها و برجهایی که قرار نیست پنجره شان باز شود کاربرد دارد. تمام برندهای معرفی شده این مدل را دارند

2.تک حالته: لولای این پنجره ها به یک سمت باز می شود و قیمت کمتری دارد. اگر بودجه کمی دارد از برندهای معرفی شده، این مدل را انتخاب کنید.

3.دو حالته: این پنجره ها به صورت افقی، عمودی باز میشوند و قیمت گرانتری دارند.

4.پنجره دوجداره سایه‌بانی:این نوع پنجره در قسمت بالایی خود لولاهایی دارد و به دلیل طراحی خاص در ویستابست کمی گران تر هستند.

5.پنجره آکاردئونی: این پنجره ها حالت جمع شونده دارند و به درد منزل نمی خورند. در استخرها کاربرد بیشتری دارند و به صورت سفارشی در وین تک تولید می شوند.

بهترین پنجره دوجداره کدام است ؟

در نتیجه می‌توان به این نکته رسید که بهترین نوع پنجره دوجداره از نظر مدل بازشو، به نوع کارایی پنجره، مکان نصب، محل ساختمان و توقعات ما نسبت به پنجره‌های دوجداره برمی‌گردد.

هر کدام از پنجره‌های کشویی، دوحالته، تک حالته (لولایی) می‌تواند به نوعی نیازهای ما را در مورد استفاده از این محصولات برآورده سازد.

قیمت برندهای پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره بر اساس برند از آنجایی متفاوت است که شرکت های مختلف مواد اولیه گوناگون با درجه کیفی متفاوت استفاده می کنند و همچنین سطح مقطع پروفیل ها دارای ضخامت های گوناگون می باشد. اختلاف قیمت در بازار، عمدتا به موارد متفاوتی وابسته خواهد بود.

بهترین پنجره دو جداره کدام است؟

بهترین پنجره دوجداره برای شما بستگی به شرایط ساختمان، محیط اطراف ساختمان، مدل و فرم پنجره‌ها، کاربرد فضای دارای پنجره و عوامل مختلف دیگر دارد. چرا که بهترین پنجره دوجداره برای آشپزخانه‌ای که پنجره‌ی کوچکی دارد با پنجره دوجداره‌ای که برای اتاق مطالعه با دو پنجره بزرگ متفاوت است. در نتیجه در ابتدا شرایط فضا و فرم و اندازه‌ی پنجره‌ها را در نظر بگیرید و با توجه به هدف و نیاز خود و کاربری که آن قسمت از فضای خانه دارد، بهترین نوع پنجره دوجداره را برای آن انتخاب کنید.

بهترین پنجره دوجداره کدام است ؟

به خاطر داشته باشید که پنجره‌های عایق به صورت سه جداره هم وجود دارند که در آنها از سه لایه‌ شیشه که با فاصله از هم قرار دارند تشکیل شده‌اند، این نوع پنجره‌ها عایق صوتی و حرارتی بالاتری دارند و برای فضاهای خاصی به کار می‌روند.

مانا پنجره تولیدکننده اختصاصی انواع پنجره های دوجداره  UPVC و پنجره آلومینیومی ترمال بریک با کیفیت های ممتاز در بازار است. این مجموعه از بهترین متریال و همچنین جدیدترین تکنولوژی ساخت برای تولیدات خود استفاده می کند. این واحد تولیدی در کنار تولید پنجره، به طور اختصاصی توری های پلیسه ای بادوام و مستحکمی را نیز به مشتریان عرضه می دارد.

 این شرکت با در اختیار داشتن ماشین آلات پیشرفته و همچنین بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا، قادر به تولید انواع پنجره های دوجداره با طراحی های متنوع است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین بهره مندی از مشاوره رایگان می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

امکان مشاهده نمونه محصولات و محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره در وب سایت ماناپنجره نیز امکان پذیر است.

آدرس وبسایت:

manawinco.com

تلفن ثابت:

۰۲۱۲۲۵۶۰۹۱۲

۰۲۱۲۲۵۶۰۹۰۷

تلفن همراه:

۰۹۱۹۶۳۵۷۸۲۱

 

 

 

نظرات بینندگان