arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۹۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۲ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

اجاره ماشین ارزان بدون راننده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اجاره ماشین ارزان بدون راننده

یکی از بهترین راه ها برای سفر، اجاره خودرو می باشد. شما می توانید خودرو موردعلاقه ی خود را به صورت بدون راننده کرایه کرده و سفری مطمئن و بدون دردسری را تجربه کنید.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، اجاره خودرو، یکی از محبوب ترین اقدامات مردم قبل از سفر و یا قرارهای مهم کاری و یا شخصی می باشد. شما نیز می توانید به راحتی با کرایه خودرو، سفری امن را در کنار دوستان و یا خانواده ی خود تجربه کنید.

قبل از کرایه خودرو به صورت با راننده و یا بدون راننده، باید یک شرکت معتبر در زمینه اجاره خودرو پیدا کرده و پس از بررسی شرایط و آماده سازی مدارک مورد نیاز شرکت، ماشین خود را رنت کرده و سفر خود را آغاز کنید.

اجاره ماشین ارزان بدون راننده

شرایط اجاره خودرو بدون راننده

همانطور که میدانید، یکی از بهترین راه ها برای سفرهای درون شهری و یا برون شهری، اجاره خودرو بدون راننده است. یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه اجاره خودرو، سعادت رنت می باشد.

شما می توانید از اجاره خودرو بدون راننده در تبریز و دیگر شهرهای ایران، با شرایط و مدارک آسان، بهره برده و بهترین تجربه را داشته باشید.

شرایط و مدارک اجاره خودرو بدون راننده در سعادت رنت عبارتند از:

1.داشتن حداقل سن 20 سال برای اجار خودرو الزامی می باشد.

2.گواهینامه رانندگی معتبرفرد متقاضی اجاره خودرو با حداقل اعتبار زمانی 6 ماه.

3.گواهی معتبر اشتغال به کاربرای احراز مدرک شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده خودرو .

4.کارت ملی.

5.یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو.

شما می توانید پس از آماه سازی مدارک ذکر شده، خودرو مدنظر خود را به صورت آنلاین رزرو کرده و در زمان و محل موردنیاز خود تحویل بگیرید و پس از اتمام قرارداد، آن را عودت دهید.

شرایط و مدارک لازم برای اجاره خودرو با راننده

برخی از افراد ترجیح میدهند تا از مسیر سفر خود لذت ببرند و از خستگی رانندگی دور باشند. در این زمان، بهترین گزینه، رنت ماشین با راننده است. برای اجاره خودرو با راننده، هیچ مدرک و یا شرایط خاصی موردنیاز نیست. در این زمینه، تمامی مسئولیت ها اعم از خسارات و تصادفات، بر عهده ی رانندگان مجرب شرکت است. شما می توانید به صورت ساعتی و یا روزانه، از کرایه اتومبیل با راننده استفاده کنید. شما می توانید در شهرهای استانبول و دبی نیز از اجاره خودرو به صورت با راننده و بدون راننده استفاده کنید.

برای اطلاع از قیمت و شرایط رنت خودرو در دبی، می توانید به سایت https://www.saadatrent.com/emirates مراجعه کرده و پس از آماده سازی مدارک، خودرو موردعلاقه ی خود را رنت کرده و از سفر با آن لذت ببرید.

حداقل زمان اجاره خودرو بدون راننده چند روز است ؟

در جواب به این سوال باید بگوییم که مدت زمان اجاره خودرو، بستگی به نیاز شما دارد. حداقل زمان اجاره خودرو بدون راننده، 3 روز می باشد. شما می توانید با توجه به نیاز خود، زمان رنت ماشین را افزایش دهید و با کمترین هزینه، از سفر خود لذت ببرید.

اجاره ماشین بدون راننده در ترکیه نیز، یکی از بهترین کارها برای کاهش در هزینه های شما می باشد. شما می توانید به راحتی در این کشور گردشگری، خودرو کرایه کرده و از تمامی مناطق دیدنی آن، بازدید کنید.

شرایط اجاره ون و اتوبوس

یکی دیگر از مزایای کرایه خودرو، اجاره ون و اتوبوس است. این آپشن برای افرادی که میخواهند به صورت دسته جمعی، با دوستان و یا خانواده خود به سفر بروند و در تعداد مسافران خودرو مشکل دارند، بسیار مناسب است.

برای اجاره ون مسافرتی بدون راننده نیز شرایط بالا حکم فرما است. شما می توانید ون موردعلاقه خود را با توجه به تعداد افراد، رنت کرده و از سفر در کنار عزیزان خود لذت ببرید.

شما می توانید به راحتی از اجاره خودرو ارزان بدون راننده در تمامی شهرهای ایران و شهرهایی مانند استانبول و دبی استفاده کنید و تجربه ای فوق العاده در کنار عزیزان خود داشته باشید.

 

 

 

 

نظرات بینندگان