arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۰۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۳ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

17 اپلیکیشن برتر برای آموزش زبان انگلیسی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

17 اپلیکیشن برتر برای آموزش زبان انگلیسی

اپلیکیشن ابزاری عالی برای یادگیری زبان انگلیسی است. اما بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چیست؟ نرم‌افزار آموزش زبان انگلیسی سریع، دارای دسترسی آسان و سرگرم‌کننده است. داشتن آن تقریباً مانند این است که یک کلاس درس کوچک روی تلفن همراه خود داشته باشید و می‌توانید هر زمان که حوصله یا فرصتی دارید، از آن استفاده کنید.

اگرچه برنامه‌ها نمی‌توانند جایگزین معلم واقعی شما شوند، اما مکملی عالی برای آموزش انگلیسی به شما به‌صورت معمولی هستند. بسیاری از این نرم‌افزار‌ها بازی‌هایی را برای واژگان، دستور زبان، کتاب‌های داستان و فایل‌های صوتی ارائه می‌دهند؛ بنابراین اگر قبلاً یکی را دانلود نکرده‌اید، این مقاله را بخوانید تا با برخی از بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی آشنا شوید.

Duolingo

ما مطمئن هستیم که نام بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی در جهان را شنیده‌اید. اما آیا می‌دانستید 34 ساعت استفاده از برنامه دولینگو معادل شرکت در یک ترم دانشگاهی آموزش زبان است؟ یکی از دلایل محبوبیت این برنامه، چالش جدول امتیازات است، در این چالش شما با سایر بازیکنان واقعی رقابت می‌کنید.

این برنامه شبیه یک بازی است، جایی که در آن در حال یادگیری واژگان و ساختارهای گرامری جدید هستید. یادگیری زبان انگلیسی هرگز با این برنامه که جزء بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی است، تا این حد سرگرم‌کننده بوده است؟

Quiz English your English

اگر در حال آماده‌شدن برای امتحان هستید، Quiz English your English برنامه موردنیاز شما خواهد بود. این برنامه توسط شرکت Cambridge Assessment English طراحی شده است و سطوح آموزشی آن به طور خاص برای Cambridge B2 First و IELTS طراحی شده‌اند.

Learn English British Council

این نرم‌افزار یک ابزار عالی و بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای درک گرامر است. برنامه Learn English British Council دارای درس‌ها و بازی‌هایی با موضوعات مختلف است. نرم‌افزار از دستورات سطح مبتدی، سؤالات، حال ساده و Gerunds، تا درس‌های پیشرفته در مورد افعال معین، حالت امری و موارد دیگر، همه چیز را در خود دارد.

FunEasyLearn

وقتی نوبت به گسترش دایره لغات شما می‌رسد، این برنامه بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای این مورد است. FunEasyLearn یک برنامه سرگرم‌کننده ایجاد کرده است که به شما کمک می‌کند کلمات جدید را با متن و تصاویر یاد بگیرید. این برنامه دارای 6000 آیتم واژگانی است که در مضامین مختلف دسته‌بندی می‌شوند. این مضامین شامل موضوعات واضحی از قبیل ورزش و غذا هستند، اما موضوعات فرعی مانند هاکی، دندانپزشکی، سنگ‌ها و اندام‌های داخلی خاص را نیز در بر می‌گیرند؛ بنابراین واژگانی که یاد خواهید گرفت، در سطحی بسیار پیشرفته قرار دارد. این برنامه یکی از چندین مورد بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی محسوب می‌شود.

Beelingu

این برنامه شامل داستان‌های جذاب برای تمرین خواندن است. همچنین به طرز هوشمندانه‌ای طراحی شده است تا یک داستان جذاب را به دو زبان مختلف در کنار هم روایت کند. ابتدا داستان را به زبان انگلیسی مطالعه می‌کنید، سپس می‌توانید آن را به زبان خود نیز بررسی کنید. این روش منحصربه‌فرد به شما کمک می‌کند هم‌زمان گوش کنید و بخوانید. ضمن اینکه تعداد زیادی محتوای جالب برای انتخاب وجود دارد، از جمله داستان‌های کلاسیک کودکان و داستان‌های محبوب تا مقالاتی در مورد علم و فناوری؛ بنابراین برنامه Beelingu بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای تقویت ریدینگ محسوب می‌شود.

HelloTalk

آیا فرد مناسبی برای مکالمه به زبان انگلیسی در اطراف خود ندارید؟ مشکلی نیست. HelloTalk یک برنامه رایگان است که شما را با بیش از 15 میلیون عضو همراه می‌کند. این بدان معنی است که شما فردی را برای آموزش زبان انگلیسی پیدا خواهید کرد که انگلیسی زبان مادری وی است.

تنها نکته این است که باید در ازای آن زبان خود را به آن‌ها بیاموزید، در واقع نوعی تبادل پایاپای. اگر در زمینه برقراری تماس ویدئویی مشکل دارید و خجالتی هستید، نگران نباشید. این برنامه گزینه‌ای برای ضبط متن و صدا در کنار ابزار‌هایی برای ترجمه و تلفظ نیز در خود دارد.

 Grammarly

برنامه‌های زیادی وجود دارد که به بهبود نوشتن شما کمک می‌کند. اما اگر به دنبال یک برنامه برای اصلاحات فوری هستید، Grammarly بهترین گزینه برای شماست. این برنامه نه‌تنها اشتباهات را بررسی می‌کند، بلکه توضیحی در مورد خطای شما نیز ارائه می‌دهد تا دیگر همان خطا را مرتکب نشوید. این برنامه را برای استفاده در تلفن خود دانلود کنید و هر جا که می‌روید املا و نوشتن خود را بررسی کنید. می‌خواهید نوشته شما رسمی‌تر به نظر برسد؟ Grammarly نوع نوشته شما را نیز بررسی می‌کند، بنابراین رایتینگ را به‌گونه‌ای یاد خواهید گرفت که بتوانید نامه‌های رسمی بنویسید.

بی‌بی‌سی Learning English

بی‌بی‌سی Learning English برنامه چندان متفاوتی برای یادگیری زبان انگلیسی نسبت به برنامه‌های دیگر ندارد. اما ویژگی مهم و منحصربه‌فرد این برنامه، مینی درس روزانه است که تماشای آن تنها 3 دقیقه طول می‌کشد. با استفاده از این برنامه واژگان جدید را بیاموزید، به داستان‌ها و اخبار گوش دهید و انگلیسی روزمره را تمرین کنید.

Xeropan

Xeropan یکی از جالب‌ترین برنامه‌های یادگیری زبان انگلیسی است. این نرم‌افزار یک برنامه تعاملی و یادگیری انگلیسی است که به‌تدریج کاربر را از طریق مطالعه زبان در یک بازی راهنمایی می‌کند. برنامه Xeropan انگلیسی را از طریق سفر در زمان آموزش می‌دهد و با برنامه‌هایی که برای اهداف خاص و ویدیو‌هایی شبیه‌سازی بر اساس موقعیت‌های دنیای واقعی طراحی شده‌اند، در طول مسیر به شما کمک می‌کند. این پلتفرم بر ارزش یک رویکرد مبتنی بر بازی برای یادگیری زبان تأکید می‌کند. این برنامه، انگلیسی را با فیلم، آهنگ‌های صوتی و فعالیت‌های تعاملی آموزش می‌دهد. دستورالعمل‌های آن به 14 زبان مختلف موجود است.

Busuu

Busuu یکی از بهترین برنامه‌های زبان انگلیسی است که امروزه در دسترس است و برای یادگیری زبان انگلیسی در سطح مبتدی به‌شدت توصیه می‌شود. این برنامه توسط زبان‌شناسان طراحی شده است و تعامل انسانی و آموزش مبتنی بر هوش مصنوعی را ترکیب می‌کند تا به شما کمک کند زبان را سریع‌تر یاد بگیرید.

این برنامه دوره‌هایی را به 12 زبان در برنامه تلفن همراه خود برای بیش از 90 میلیون زبان‌آموز در سراسر جهان ارائه می‌دهد. دروس Busuu شامل مهارت‌های معمولی خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن است. این روش یک راه متعادل برای یادگیری زبان انگلیسی است.

Improve English

Improve English یک اپلیکیشن محبوب برای یادگیری زبان انگلیسی است. برای کسانی که در حال یادگیری زبان انگلیسی به‌عنوان یک زبان دوم هستند، درس‌های کوچک این برنامه به آن‌ها در بهبود مهارت‌های انگلیسی کمک می‌کند. این نرم‌افزار یکی از بهترین برنامه‌های سازنده واژگان انگلیسی برای یادگیری کلمات جدید در حال حرکت است.

ویژگی موردعلاقه در این برنامه، الگوریتم علمی است که به شما کمک می‌کند زبان انگلیسی را به روشی مؤثر یاد بگیرید و بهبود بخشید. بازی کلمات این برنامه جالب است و به شما کمک می‌کند تا کلمات جدید، گرامر، املا و افعال عبارتی را یاد بگیرید. این برنامه برای کسانی طراحی شده است که بیس اولیه زبان انگلیسی را فراگرفته‌اند و می‌خواهند دایره لغات، خواندن، صحبت‌کردن و مهارت‌های نوشتاری خود را بهبود بخشند.

Memrise

Memrise یکی از بهترین برنامه‌های یادگیری زبان انگلیسی است که به مبتدیان کمک می‌کند آموزش زبان را به شیوه مناسبی آغاز کنند. اگر در حال کار بر روی چگونگی بهبود زبان انگلیسی خود هستید، این برنامه برای شما بهترین است. سیستم یادگیری زبان بصری این برنامه به‌گونه‌ای طراحی شده است که این فرایند را سرگرم‌کننده و آسان کند.

این نرم‌افزار یک برنامه عالی است که در بین زبان‌آموزان انگلیسی محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. دوره اولیه زبان انگلیسی نرم‌افزار Memrise شامل ترکیب واژگان عملی، درس‌های دستور زبان و عبارات مفید است، به‌گونه‌ای که بتوانید مکالمه انگلیسی را یاد بگیرید و بلافاصله در دنیای واقعی به کار ببرید. دروس انگلیسی Memrise برای مبتدیان، به شما می‌آموزد که مانند یک فرد بومی صحبت کنید.

Babbel

Babbel بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی بر اساس تمرکز روی درس‌های مربوط به آموزش لغات و گرامر است. Babbel بیشتر بر کمک به زبان‌آموزان انگلیسی برای کسب مهارت‌های اساسی مکالمه تمرکز دارد. Babbel همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا با تکمیل و تکرار عبارات، یک زبان جدید را یاد بگیرند. این برنامه دارای چهار رویکرد مختلف است، شامل تشخیص صدا، تشخیص تصویر، املا و پرکردن جا‌های خالی. Babbel به‌جای کمیت، بر کیفیت یادگیری شما تمرکز می‌کند.

این برنامه همچنین از یک سیستم هدف مناسب استفاده می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد معیار‌هایی را در حین یادگیری زبان انگلیسی تعیین و با استفاده از این معیار‌ها، بر میزان پیشرفت خود نظارت کنند. اگر هدف شما یادگیری مؤثر واژگان جدید است، برنامه Babbel برای شما مناسب‌ترین گزینه است.

LingoDeer

LingoDeer یک برنامه تعاملی یادگیری زبان انگلیسی است که به شما امکان می‌دهد به روشی ساختاریافته و متنی زبان را یاد بگیرید. کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند با سرعت بالا و باتوجه‌به سطح توانایی خود، انگلیسی را فرابگیرند. این برنامه بر روی درس‌های انگلیسی و تمرین‌های مروری بعدی برای تقویت مهارت‌های خواندن، شنیدن و نوشتن از طریق خودآموزی تمرکز دارد تا فرد به‌تدریج بتواند اصطلاحات کلیدی، ساختار‌های زبانی و قوانین را یاد بگیرد. این برنامه بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای آموزش سریع این زبان است.

Beelinguaapp

Beelinguapp یک برنامه عالی برای یادگیری زبان با نسخه رایگان است که به طور خاص بر خواندن و درک مطلب تمرکز دارد. برنامه‌های زبان زیادی نیستند که این کار را انجام دهند. این نرم‌افزار یک برنامه همراه فوق‌العاده برای تکمیل یک کلاس یا استفاده از دیگر روش‌های عمیق آموزش زبان آنلاین است.

ELSA Speak

ELSA به شما یاد می‌دهد که انگلیسی را روان صحبت کنید. ELSA بهترین برنامه انگلیسی‌زبان جهان است که به شما کمک می‌کند مانند یک آمریکایی با استفاده از فناوری تشخیص گفتار پیشرفته انگلیسی صحبت کنید. ELSA به شما می‌آموزد که چگونه اصطلاحات رایج، عبارات آمریکایی، مکالمه روزانه به زبان انگلیسی و حتی خطوط انتخابی ساده را تلفظ کنید.

اپلیکیشن زبان‌شناس: بهترین نرم‌افزار برای یادگیری اصولی چهار مهارت اصلی

آموزش زبان انگلیسی می‌تواند در عین کارآمد بودن، سریع و ساده انجام شود. نرم‌افزار زبانشناس یکی از بهترین نرم‌افزار‌های موجود در بازار و بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی در ایران است که هر چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی را شامل ریدینگ، رایتینگ، اسپیکینگ و لیسنینگ، به‌صورت کاملاً اصولی آموزش می‌دهد و آموزش این چهار مهارت را به طور هم‌زمان پیش می‌برد تا زبان‌آموز به طور یکسان هر چهار مهارت را در خود تقویت کند. این اپلیکیشن یک نرم‌افزار آموزش زبان انگلیسی است که شما با استفاده از آن می‌توانید زبان انگلیسی را به‌صورت جذابی فرا بگیرید.

17 اپلیکیشن برتر برای آموزش زبان انگلیسی

ویژگی‌های منحصر به فرد اپلیکیشن زبانشناس

اپلیکیشن به شما کمک می‌کند بر اساس مسائل موردعلاقه خود مانند داستان‌، اخبار، فیلم یا موارد دیگر زبان را آموزش ببینید. به‌عبارت‌دیگر شما موضوعات موردعلاقه خود را به روند آموزش زبان خود اضافه کرده‌اید. این برنامه شامل منابع متنوع و جذابی مانند کتاب، فیلم، انیمیشن، آهنگ، پادکست و موارد دیگر است.

این اپلیکیشن ویژگی دیگری به نام زنجیره دارد. زنجیره به این معناست که شما با استفاده از آن می‌توانید روز‌هایی را که پی‌در‌پی زبان انگلیسی یاد می‌گیرید، بررسی کنید تا به این صورت انگیزه بیشتری برای دنبال‌کردن روند آموزشی خود به دست آورید. این برنامه همچنین به شما در صورت فراموش‌کردن مطالعه دروس خود، با یادآوری کردن کمک می‌کند زنجیره آموزش خود را ادامه دهید.

دوره‌هایی نیز برای افرادی که قصد شرکت در آزمون آیلتس یا تافل یا مهاجرت به یک کشور انگلیسی‌زبان را دارند وجود دارد تا آمادگی لازم برای این موارد را به دست آورند.

کلام آخر

یک نرم‌افزار مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی باید به‌صورت جذاب و گیرا زبان را آموزش دهد. کسل‌کننده و حوصله سر بر نباشد. از مطالب سنگین در آن استفاده نشود و زبان‌آموز مجبور نباشد واژه‌ها را حفظ کند. اپلیکیشن آموزش زبان زبانشناس تمامی این ویژگی‌های مثبت را در خود دارد. این اپلیکیشن دارای محتوای آموزشی جذابی است که باعث می‌شود شما چندبرابر بهتر از شیوه‌های دیگر زبان را یاد بگیرید؛ بنابراین اگر قصد یادگیری زبان با استفاده از یک اپلیکیشن را دارید، ما نرم‌افزار زبانشناس را که بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی محسوب می‌شود، به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات بینندگان