arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۰۳۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۰۰ - ۱۸ تير ۱۳۹۱

عضو پایداری: جلیلی نامزد ما برای ریاست جمهوری است ، نه حداد /حمایت هاشمی و اصلاح طلبان از ناطق!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک عضو شاخص جبهه پایداری می گوید غلامعلی حدادعادل گزینه مورد جبهه پایداری برای انتخابات ریاست جمهوری نیست . او در عین حال سعید جلیلی را گزینه مطلوب جبهه پایداری برای انتخابات می داند.
حجت الاسلام سیدعلی محمد بزرگواری عضو شاخص جبهه پایداری در گفتگو با آریا با تاکید بر این مطلب که ما به دنبال اتحاد اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم هستیم ،گفت:اصولگرایان با مطرح کردن گزینه هایی چون متکی ،ولایتی، محسن رضایی ،لاریجانی و قالبیاف نمی توانند در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم موفق شوند در واقع اصولگرایان باید با یکدیگر متحد شوند در غیر اینصورت کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم  بر کاندیداهای اصولگرا سبقت خواهد گرفت و پیروز خواهد شد.


وی  افزود:تا کنون هیچ جلسه ای از سوی تشکل ها و احزاب اصولگرا برای کاندیداتوری گزینه های مطرح شده صورت نگرفته است و اینها خودشان یا طرفدارانشان از نامزدی این افراد برای ریاست جمهوری نام می برند.
عضو جبهه پایداری تصریح کرد:دلیل اصرار ما در مجلس نهم برای تشکیل فراکسیون فراگیر اصولگرایان انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بود تا حداقل 80درصد اصولگرایان بتوانند درباره انتخابات آتی به تصمیم واحدی برسند تا بتوانیم موفق شویم اما با توجه به این تشتت آراء یک اصلاح طلب یا شبه اصلاح طلب پیروز خواهد شد.
وی افزود:با حضور شیخ ناطق نوری در انتخابات از سوی اصلاح طلبان که شبه اصلاح طلب است و ما عقبه آن را می دانیم مطمئنیم کارگزاران و هاشمی رفسنجانی هم از وی حمایت خواهند کرد از سوی دیگر اصلاح طلبان که شرایط خوبی ندارند در پشت شیخ قرار می گیرند لذا با این تشتت آراء موفق نیز می شوند.


وی خاطرنشان کرد:آقای رفسنجانی کارگزاران و اصلاح طلبان را جمع می کند زیرا اینها هاشمی را یک عقبه و پشتیبان قوی برای خود می دانند و با آن ارتباطی که دیگران هم با آقای رفسنجانی دارند ممکن است زودتر دور یکدیگر جمع شوند هر چند نامزدشان به صورت قطعی مشخص نیست.


بزرگواری با رد حمایت اصولگرایان از ناطق نوری اظهار داشت: به عقیده من اصولگرایانی که در سال88موضع مشخصی نداشتند و  حتی برخی که راه اشتباه رفتند و برگشتند را نیز بعید می دانم دیگر پشت سر ناطق نوری قرار گیرند و نظر مثبتی درباره کاندیداتوری وی داشته باشند.


بزرگواری درباره حمایت جبهه پایداری از کاندیداتوری حداد عادل در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نیز گفت: جبهه پایداری درباره کاندیداتوری حداد عادل نظر خاصی ندارد و احتمال هم ندارد از وی حمایت کند در واقع ممکن است در جبهه پایداری درباره کاندیداتوری جلیلی به توافق برسند البته ما گزینه های خود را اولویت بندی خواهیم کرد.


وی تاکید کرد:به نظر ما از آنجایی که در  ولایتمداری و کاردانی جلیلی شک و شبه ای وجود ندارد لذا بهتر می تواند اوضاع را جمع کند البته طیف دولت و اطرافیان احمدی نژاد و مشایی نیز برای انتخابات برنامه هایی دارند هر چند مثل انتخابات مجلس نهم مشخص نیست از چه کسی حمایت کنند.
بزرگواری کنار آمدن طیف دولت با اصلاح طلبان را بعید دانست و تاکید کرد :اینها برنامه خاص خودشان را دارند لذا با اصلاح طلبان کنار نمی آیند.

وی در پایان بار دیگر تاکید کرد که احتمال اینکه جبهه پایداری درباره کاندیداتوری جلیلی به توافق برسد بسیار زیاد است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
13
1
حاج آقا قبلنا که اصلاحات مرده بود ومسیح(ع)هم نمی تونست زنده اش کنه
نکنه شماازمسیح قوی ترپیداکردید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
16
1
درود بر هاشمی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
35
3
زنده باد عشق ...... زنده باد خاتمی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
11
1
استراتژی جناب آقای خاتمی و اکثر حامیان اصلاح طلب:
1-ایمان به خدای یگانه و اعتقاد به روز رستاخیز
2- اعتقاد به اسلام ناب محمدی (ص) و ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)
3- اعتقاد به یادآوری، آموزش و حفاظت در زمینه اصالت فرهنگ و تمدن غنی کشور و ملت ایران
4- اعتقاد به اصل آزادی ، صلح و گفتگو
5- اعتقاد به اصل میانه رویی و پرهیز از هرگونه افراطی گری ، تند رویی و بی ادبی
6 - اعتقاد به اینکه فقط و فقط مـیـزان ، رای ملت ایران است.
7- اعتقاد به مبارزه با مفاسد سیاسی، اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و ... به شدت و با تمام وجود
8 - اعتقاد به پیشرفت همه جانبه روزافزون ایران و ایرانی
9- اعتقاد به پیشرفت انسانیت و معنویت در جهان
10- اعتقاد به اینکه ایرانی چشم بر حقایق نمی بندد و در راه آزادی و اصلاحات کوتاه نمی آید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
0
0
ناطق!!!!!!!؟؟
سیدالمصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
1
0
اگر اقای خلیلی قبول کند که عالیست !!! وگرنه متعالی میشود اگر سردار پاکباخته مردم دوست برادر سلیمانی پای به عرصه انتخابات بگذارد !!! که غیر از اینها !!! خدا خودش کمک کند !!!
نظرات بینندگان