arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۰۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۲ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۱

چگونه از دیجی کالا تخفیف نامحدود بگیریم؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بی‌شک دیجی کالا بزرگترین و محبوب‌ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است و کاربران می‌توانند از میان میلیون‌ها محصول و ده‌ها دسته‌بندی متنوع، لوازم مورد نیاز را به صورت آنلاین خریداری کرده و آنها را درب منزل دریافت کنند. اگر از مشتریان پروپاقرص این سایت هستید و می‌خواهید بدون هیچ محدودیتی روی محصولات و دسته‌بندی‌های مختلف و به صورت نامحدود از دیجی کالا تخفیف بگیرید، این مقاله را تا انتها بخوانید! 

چگونه از دیجی کالا تخفیف بگیریم؟

چگونه از دیجی کالا تخفیف نامحدود بگیریم؟

یکی از بزرگترین مزایای این فروشگاه اینترنتی، ارائه تخفیف روی هزاران محصول در دسته‌های مختلف است و کاربران می‌توانند بدون انجام هیچ کار اضافه، اقلام مورد نیاز خود را با قیمت پایین‌تر تهیه کنند. بسیاری از این محصولات، در صفحه اصلی سایت قرار می‌گیرند و قیمت آنها برای مدت زمانی کوتاه، مثلا 24 ساعت، کاهش یافته و بعد از اتمام زمان اعلامی، دوباره به قیمت قبل برمی‌گردد. اگر کمی حوصله داشته باشید، در بخش محصولات سوپرمارکتی هم تخفیف‌های بسیار خوب (بعضا تا 50 درصد) را می‌توانید پیدا کنید.

کاربران همچنین می‌توانند با استفاده از کدهای تخفیفی که به صورت دوره‌ای یا به مناسبت‌های خاص، توسط دیجیکالا یا سایت‌های معتبر این حوزه مانند تخفیفان ارائه می‌شود، تا 300 هزار تومان یا حتی بیشتر هم تخفیف بگیرند! در این میان، کدهای تخفیف مربوط به ارسال رایگان نیز محبوبیت زیادی دارند چرا که با استفاده از آنها، سبد خرید شما هرچند کوچک باشد، به صورت کاملا رایگان از سوی دیجیکالا ارسال خواهد شد. بعضی دیگر از کد های تخفیف دیجی کالا هم به کاهش قابل توجه هزینه اشتراک سرویس‌های مختلف از جمله دیجی پلاس مربوط می‌شود که نمونه آن با امکان دریافت 50 درصد تخفیف خرید اشتراک در تخفیفان موجود است.

هرچند، این تمام ماجرا نیست و راه‌های دیگری هم برای کاهش قیمت نهایی محصولات وجود دارد که می‌تواند خرید را دلچسب‌تر کنند؛ استفاده از سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی تخفیفان، یکی از همین موارد است. این سرویس به شما کمک می‌کند که به صورت کاملا رایگان، نامحدود از دیجیکالا تخفیف بگیرید و خریدی لذت‌بخش را تجربه کنید. اما این سرویس چگونه کار می‌کند؟

سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی تخفیفان چگونه کار می‌کند؟

چگونه از دیجی کالا تخفیف نامحدود بگیریم؟

بازگشت وجه خرید، نام یکی از جدیدترین خدمات تخفیفان است که در تعامل با فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ ایران راه‌اندازی شده و با استفاده از سازوکار ویژه، به شما کمک می‌کند که بخشی از مبلغ پرداختی خود را روی سفارشات مختلف را پس بگیرید!

درصد بازگشت وجه برای سایت‌های مختلف، متفاوت است و برای دیجیکالا، کاربران می‌توانند تا 2.2 درصد از وجه پرداختی خود را دریافت کنند. این یعنی اگر شما مبلغ یک میلیون تومان را در دیجیکالا پرداخت کردید، 22 هزار تومان از آن به حساب تخفیفان شما برمی‌گردد. به علاوه، نیازی نیست موقع استفاده از این سرویس، به نوع محصول یا کالا توجه کنید چرا که عملکرد این سرویس ارتباطی با دسته‌بندی محصولات ندارد.

چگونه از دیجی کالا تخفیف نامحدود بگیریم؟

کاربران با اعتباری که در کیف پول آنها ثبت می‌شود، می‌توانند سایر محصولات و خدماتی که در تخفیفان ارائه می‌شود را خریداری کرده و در کنار تخفیف بیشتر، باز هم بخشی از پول خود را پرداخت کنند! خوشبختانه، تخفیفان نمی‌خواهد شما را در یک چرخه انحصاری گرفتار کند و این امکان برای شما هست که با رسیدن این مبلغ به حداقل 50 هزار تومان، آن را نقدا برداشت کنید.

چیزی که این سرویس را جذاب می‌کند، امکان استفاده از آن به دفعات نامحدود است و هیچ محدودیتی از این نظر برای کاربران وجود ندارد. در نتیجه، تا زمانی که مجموعه‌های مختلف از جمله دیجی کالا با تخفیفان همکاری داشته باشند، 2.2 درصد از مبلغ هر خرید به حساب شما باز می‌گردد و عملا می‌توان از بیشترین میزان از تخفیف برخوردار شد.

استفاده از سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی، کاملا رایگان است؛ بدین منظور، ابتدا باید در سایت تخفیفان ثبت‌نام کرده و اطلاعات هویتی و همچنین شماره کارت خود را وارد کنید. در مرحله بعدی باید به صفحه مربوط به فروشگاهی که می‌خواهید از آن تخفیف بگیرید، مراجعه کرده و در میان کدهای تخفیف، قسمت مربوط به بازگشت وجه را انتخاب کنید. در ادامه، لازم است روی دکمه سبزرنگ «خرید» کلیک کرده و از طریق همان لینک، خرید خود را نهایی کنید.

توجه داشته باشید که سفارش شما فقط در صورتی نهایی می‌شود که خریدتان را از طریق لینک موجود در سایت تخفیفان انجام داده باشید. بعد از تایید و ارسال سفارش، 2.2 درصد از هزینه پرداختی به حساب تخفیفان شما باز می‌گردد تا طعم شیرین تخفیف را بهتر از همیشه بتوانید احساس کنید. توجه داشته باشید که از کد تخفیف دیجیکالا و سرویس تخفیفان نمی‌توان به صورت هم‌زمان استفاده کرد. علاوه بر این، برای استفاده از این سرویس نباید سراغ اپلیکیشن دیجیکالا بروید و خرید شما باید از طریق مرورگر نصب‌شده بر روی گوشی یا کامپیوتر شما انجام شود.

دیجی کالا تنها فروشگاهی نیست که با تخفیفان همکاری دارد و با کمی جستجو در این سایت، اسامی سایت‌های بزرگ و کوچک دیگری که در زمینه فروش آنلاین فعالیت دارند، به چشم می‌خورد. به عنوان مثال  در تخفیفان می‌توانید از کد تخفیف دیجی کالا جت که یکی دیگر از  سرویس‌های دیجی کالاست استفاده کنید.  تخفیفان همچنین سرویس بازگشت وجه خرید حضوری را هم به لیست خدمات خود اضافه کرده است تا در اگر خودتان به بازار رفتید و بدون چانه زدن بر سر قیمت دنبال تخفیف بودید، مشکلی پیش روی شما نباشد.

نظرات بینندگان