arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۱۵۷۶
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۱ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۱

سخنگوی دولت: شمارش معکوس حل مشکل آب شرب همدان آغاز شده

علی بهادری سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز گفت: وزیر نیرو گزارش اقدامات برای حل مشکل آبرسانی را ارایه کردند و این مشکل بیش از ۱۵ سال پیشرفت قابل قبولی نداشته و با تلاش شبانه روزی دولت کار پیش می‌رود و باید منتظر شمارش معکوس حل این مشکل در همدان باشیم و دولت تمام توان خود را بکار گرفته است. هم‌چنین با قدامات جهادی مشکل تامین آب شرب شهرکرد نیز حل شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز گفت: شمارش معکوس حل مشکل آب شرب شهر همدان آغاز شده است.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز دولت و در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز دولت خبر سه برابری شدن مدال‌های طلای نوجوانان در مسابقات المپیاد جهانی اعلام شد و ما سال گذشته ۷ مدال و امسال این تعداد به ۲۰ رسید و دولت معتقد است باید قدر جوانان نخبه دانسته شود و حمایت از آنان صورت بگیرد.

وی افزود: جلسه هیات امنای بنیاد ملی نخبگان بعد از ۱۱ سال، روز گذشته به ریاست رییس‌جمهور برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های کشور در حمایت از نخبگان تشکیل شد.

سخنگوی دولت بیان کرد: وزیر نیرو گزارش اقدامات برای حل مشکل آبرسانی را ارایه کردند و این مشکل بیش از ۱۵ سال پیشرفت قابل قبولی نداشته و با تلاش شبانه روزی دولت کار پیش می‌رود و باید منتظر شمارش معکوس حل این مشکل در همدان باشیم و دولت تمام توان خود را بکار گرفته است. هم‌چنین با قدامات جهادی مشکل تامین آب شرب شهرکرد نیز حل شده است.

بهادری جهرمی هم‌چنین بیان کرد: دولت با اعطای تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در سال ۱۴۰۱ موافقت کرد که این مبلغ به سطح ۲ میلیارد ریال افزایش یابد.

نظرات بینندگان