arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۲۲ - ۱۹ تير ۱۳۹۱
مهندس پوستین دوز:

تحریم ها فرصتی است تا بیاندیشیم به آن چه تاکنون نیاندیشیده ایم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ایجاد رویکردهای جدید در این گروه با هدف بی اثرکردن تحریم های بین المللی بر ضد ایران خبر داد و گفت: سایپا با سرمایه گذاری و برنامه ریزی در حوزه فناوری های نوین بی اثرکردن تحریم ها را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش سایپانیوز مهندس نعمت الله پوستین دوز در سومین همایش بین المللی نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا اظهار داشت: بزرگ ترین هدف استکبار جهانی از تحریم های اخیر ضربه زدن و ایجاد اخلال در فعالیت مراکز تولیدی و صنعتی کشورمان است.

وی افزود: آن چه امروز میهن اسلامی ما با آن روبرو است جنگ اقتصادی دشمن است که می کوشد با تمام توان آن را بر ما تحمیل کند.



پوستین دوز تصریح کرد: سایپا با شناخت دقیقی که از اثرات تحریم ها بر روی صنعت کشور پیدا کرده قصد دارد با گام نهادن در حوزه های نوین فناوری و استفاده بیشتر از توانمندی های داخلی تحریم ها را بی اثر کند.

وی بیان کرد: تلاش می کنیم با سرمایه گذاری و حمایت از طرح های خودکفایی در صنعت خودرو و گسترش داخلی سازی محصولات با رعایت استانداردها و کیفیت خود را از نیاز خارجی و واردات بی نیاز کنیم.

وی گفت: تحریم ها به ما فرصت داده تا با نگاهی نو به استعدادهای خود که تاکنون فرصت شکوفایی کامل به آن نداده ایم بیاندیشیم و بیش از گذشته به ظرفیت های داخل کشور اعتماد کنیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ما همواره با خصومت و دشمنی استکبار مواجه بوده و تحت ناجوانمردانه ترین تحریم ها قرار داشته اما با کوشش و تلاش فراوان از تمامی امتحانات و آزمون های سخت سربلند و پیروز خارج شده است.

پوستین دوز در خاتمه ضمن ابراز امیدواری برای غلبه بر مشکلات فعلی صنعت خودرو کشور گفت: هماهنگی و همکاری روزافزون کلیه دستگاه های ذیربط در امور اقتصادی و صنعتی کلید پیروزی بر تحریم ها و سربلند بیرون آمدن از این مرحله است.
نظرات بینندگان