arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۲۶۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۲ - ۲۰ تير ۱۳۹۱

احمدی نژاد: مردم آمریکا هرگز رئیس جمهور انتخاب نکرده‌اند/زشت‌ترین نوع خفقان و دیکتاتوری در آمریکاست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مردم آمریکا آزادی ندارند، گفت: آنها هرگز نتوانستند رئیس جمهورشان را خودشان انتخاب کنند و رئیس جمهور آنان توسط یک گروه فاسد سرمایه‌دار صهیونیست در پشت صحنه انتخاب می‌شود.

به گزارش مهر، محمود احمدی ‌نژاد در اولین اجلاس بین‌المللی زنان بیداری اسلامی که امروز سهشنبه در برج میلاد تهران برگزار شد ، این اجلاس را عظیم و تاثیرگذار در آینده بشریت دانست و اظهار داشت: از حضور شما بانوان به خاطر سفر به ایران، خانه آزادگان و عدالت طلبان جهان تشکر می‌کنم.

در ادامه رئیس جمهور با تشکر از سخنرانی انقلابی نمایندگان زنان کشورهای لبنان، تونس، مصر گفت: این اجلاس به نام بیداری، تحول‌خواهی و به نام اسلام و به نام زنان است. لذا می‌خواهم در باب اینکه چرا ما نیاز به بیداری و تحول داریم نکاتی را مطرح کنم.

وی افزود: خداوند متعال انسان‌ها را برای زندگی عزتمند و سرشار از کمال و معنویت خلق کرده است و انسان را خلق نکرده تا در حقارت، تبعیض و ظلم و فشار زندگی کند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه خداوند انسان را آیینه خودش خلق کرده است، گفت: خداوند آنقدر به انسان کرامت داده که می تواند تا مقام خلیفه‌الله بالا برود و به جایی برسد که جلوه تمام نمای خداوند متعال باشد. خدا انسان را خلق کرده تا در برابری، محبت و در سایه عدالت و توحید و با عزت زندگی کند.

وی با بیان اینکه با نگاهی به تاریخ انسان و وضعیت امروز جهان متوجه می شویم که هیچ نشانه‌ای از عزت و کمال خداوند برای انسان وجود ندارد گفت: در کجای این عالم انسان‌ها عزیزند و طعم حقیقت انسانیت را چشیده‌اند، مظلوم ترین مظلومان انسان و حقیقت انسان است و امروز شاهید که بیش از سه میلیارد انسان در فقر به سر می‌برد.

رئیس جمهور تاکید کرد: کسی که توانایی تامین نیازهای اولیه خود را ندارد چگونه می‌تواند عظمت انسان بودن را درک کند. عظمت انسان در عدالتخواهی و آزادگی اوست. در کجای دنیا انسان می تواند این گونه زندگی کند.

وی با اشاره به اینکه هدف اول مستکبران له کردن حقیقت انسان و کرامت انسان است، تصریح کرد: تا کرامت انسان ها پایمال نشود امکان تسلط بر انسان وجود نخواهد داشت. نظام استکبار اولین کاری که انجام می‌دهد تحقیر انسان‌ها است. عظمت آنان را له می‌ کنند چرا که انسان تحقیر شده به هر تحمیلی تن می‌دهد.

احمدی نژاد با بیان اینکه زشت‌ترین جلوه حاکمیت، حاکمیت دیکتاتوری است، گفت: نقطه مقابل انسان‌ها دولت است. انسان آفریده شده برای زندگی متعالی اما این هدف هنوز تامین نشده است.

وی با تاکید بر آنکه ظلمی که امروز بر حقیقت انسان‌ها تحمیل می‌شود در تاریخ بی‌سابقه است، گفت: طاغوت‌ها، نمرودها، فرعون‌ها دایره نفوذشان محدود بود اما امروز مستکبران همه ملت‌ها را تحت سلطه خودشان قرار دادند و در تمام خانه‌ها نفوذ کردند. هیچکس نیست یک تلاشی کند و یک مالی را به دست بیاورد که مستکبران نیایند و دستاورد او را چپاول نکنند.

احمدی‌نژاد با مقایسه استعمار در دوران برده داری با استعمار امروزی گفت: استعمار در زمان برده داری خیلی آشکار بود اما امروز مستکبران با شعار حقوق بشر، دفاع از ملت‌ها و با وعده یک زندگی برتر و پیشرفت سلطه خود را تحمیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه زشت‌ترین وجوه خفقان و دیکتاتوری در آمریکا حاکم است،‌ گفت: همه خیال می‌کنند مردم اروپا و آمریکا آزادند. در حالی که زشت‌ترین نوع خفقان و دیکتاتوری در آمریکاست چرا که یک گروه فاسد سرمایه‌دار صهیونیست در پشت صحنه بر 300 میلیون مردم آمریکا و سایر دولت‌های جهان حکمرانی می‌کند.

رئیس جمهور تاکید کرد:‌ کجا مردم آمریکا آزادی دارند؟ آنها هرگز نتوانستند رئیس جمهورشان را خودشان انتخاب کنند و رئیس جمهور آنان توسط همین گروه فاسد انتخاب می‌شود.

وی افزود: زمانی که می خواهند خاورمیانه را اشغال کنند و سیاست نفت را در اختیار خودشان بگیرند یک چهره وحشی و خشن مانند رئیس جمهور قبلی (بوش) را رئیس جمهور می‌کنند که بیاید به افغانستان وعراق حمله کند و یک میلیون انسان بی‌گناه را بکشد اما زمانی که با مقاومت ملت ها مواجه می‌شود و چهره آمریکا مخدوش می‌شود و راه برای سلطه سرمایه مسدود می‌شود تصمیم می‌گیرند برای تعویض چهره خود شخص دیگری را روی کار بیاورند اما سیاست‌ها همان است. بنابراین بر اساس نوع معادلات جهانی رئیس جمهور را انتخاب می‌کنند.

احمدی نژاد با بیان اینکه مردم اروپا نیز آزاد نیستند و خواهان تغییر و تحول در کشورهایشان هستند، گفت:‌ مردم اروپا دیگر برای آنکه بگویند وضع موجود را قبول نداریم دیگر باید چه کاری انجام بدهند؟ تظاهرات می‌کنند، زخمی می‌شوند، فریاد می‌زنند. در آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین نیز همین طور است.

وی با اشاره به وضعیت مردم آمریکای لاتین گفت: در آمریکای لاتین مردم سال‌ها تلاش کردند و با استعمار جنگیدند و یک انسان آزاده و انقلابی را در راس حکومت آوردند اما آمریکا آنقدر مشکل درست می کند یا ترور می کند، یا مریضش می کند آنقدر توطئه می کند تا ‌آن حکومت ساقط شود و دوباره عناصر آمریکایی سر کار بیایند.

رئیس جمهور افزود:‌ در کشورهای مسلمان نیز که اوضاع بر همگان آشکار است و هر جا که حاکمیت دیکتاتوری با حمایت نظام سلطه و استکبار مردم را تحت سیطره خود در آوردند.

وی با بیان اینکه دیکتاتورهای دیروز و امروز جهان تحت حمایت کسانی است که شعارهای حقوق بشر و آزادی سر می‌دهند، تاکید کرد: این وضع باید عوض شود و ما نیازمند تحول هستیم و باید تغییرات اساسی در جهان اتفاق بیافتد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
1
7
نه بابا!
حمید بابا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
1
7
جدآ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
1
7
واقعا؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
1
7
نه بابا.؟؟؟!!!!!!!!
غزل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
0
1
دلم می خواد او 45 تا غیر قابل انتشار رو بخونم
نظرات بینندگان