arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۳۳۸۱
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۵ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۱

گل‌محمدی: از نظر امکانات فقیر هستیم/ حداقل سه تیم بیشتر از پرسپولیس هزینه کردند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امتیازات این بازی خیلی مهم خواهد بود و هدف اصلی ما کسب سه امتیاز است. مقابل تیم سخت‌کوش و فنی هوادار بازی داریم که بازیکنان جوان و باتجربه خوبی دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 ایرنا: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط موجود برای لیگ ایران خوب نیست و از نظر امکاناتی فقیر هستیم.
 
یحیی گل‌محمدی امروز یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل هوادار در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت:‌  امتیازات این بازی خیلی مهم خواهد بود و هدف اصلی ما کسب سه امتیاز است. مقابل تیم سخت‌کوش و فنی هوادار بازی داریم که بازیکنان جوان و باتجربه خوبی دارد. بازی راحتی نخواهد بود و هوادار رقیب دشواری است.
 
وی افزود: شرایط زمین برای اجرای کار تاکتیکی مناسب نیست و بازی به سمت بازی فیزیکی و ارسال توپ بلند می‌رود. امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم. دوست داریم فوتبال روی زمین بازی کنیم اما شرایط بازی فردا کمی متفاوت است. با توجه به بازدیدی که از ورزشگاه داشتیم شرایط مناسب نیست.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: در ورزشگاه دستگردی سه تیم بازی می‌کنند و سه تیم هم تمرینات خود را آنجا انجام می‌دهند که واقعا جای تاسف دارد. به جای اینکه هر سال بهتر شویم، پسرفت می‌کنیم. از سازمان لیگ و فدراسیون می‌خواهیم نسبت به حل مشکلات ساختاری توجه بیشتری داشته باشد. یک شهر نه فرودگاه دارد و نه هتل. این شرایط برای لیگ ایران خوب نیست و از نظر امکاناتی فقیر هستیم. هیچ برنامه‌ای هم برای ایجاد استادیوم، هتل و امکاناتی که یک تیم لازم دارد، نداریم.خود ما هم همینطور . شرایط استادیوم آزادی اسفناک است. در این ورزشگاه هم تیم ملی، هم ما و هم استقلال بازی می‌کنند.
 
وی افزود: اگر دنبال کیفیت هستیم و اینکه هواداران از فوتبال لذت ببرند، شرایط برگزاری مسابقه باید مهیا باشد.چمن ورزشگاه‌ها اصلا شرایط خوبی ندارند. این گلایه را کردم شاید یک نفر به خودش بیاید. امیدوارم در نهایت بازی فردا مقابل هوادار همراه با سه امتیاز برای ما باشد.
 
وی تاکید کرد:‌ شرایط خوبی از نظر فنی، روحی و روانی داریم. بازیکنان ما فردا روز سختی در پیش دارند و با شرایط غیر قابل پیش‌بینی مواجه می‌شوند. نباید غافلگیر شویم.
 
سرمربی پرسپولیس در مورد اظهارات یکی از مسوولان سپاهان در مورد قرارداد دیاباته با پرسپولیس تاکید کرد: دوست دارم فنی صحبت کنم. برخی اظهارات غیر واقع است و درست نیست. حداقل سه تیم را می‌شناسم و مطمئنم که هزینه آنها از ما بالاتر است. بقیه را خبر ندارم. بر اساس نیاز و خواسته‌هایمان هزینه کردیم و سه تیم را مطمئنم از ما بیشتر هزینه کردند. دوست ندارم ذهنم را به این مسائل مشغول کنم.
 
وی در مورد اضافه شدن شیخ هم گفت:‌ او به بازی فردا نمی‌رسد. شرایط جسمانی او برای همراهی ما مهیا نیست و چند هفته نیاز به تمرین فشرده دارد. شاید این انتقال اگر دو ماه پیش بود برای ما خوش آیند بود و جلوتر بودیم.  با این حال از طرف خودم از باشگاه تشکر می‌کنم چرا که همراهی خوبی در نقل و انتقالات صورت گرفت. امیدواریم عملکرد خوبی داشته باشیم. در مجموع خوب یارگیری کردیم. نفراتی که اضافه شدند اول عاشق پرسپولیس بودند و از خیلی پیشنهادات بهتر گذشتند. امسال تیم خوبی جمع و جور کردیم و همه احساس آرامش داریم. بازیکنانمان نیز با جان و دل زحمت می کشند و کار می‌کنند.
 
گل‌محمدی در خصوص همراهی ۹ بازیکن پرسپولیس در اردوی اتریش گفت: این موضوع قطعا تاثیر خوبی روی کار ما ندارد. نیاز داریم بازیکنان ما کنار هم باشند. با این حال این مساله باعث افتخار ما است که ۹ بازیکن به تیم ملی دعوت شدند. برای پرسپولیس و من همیشه تیم ملی اولویت بوده و امیدوارم با آمادگی خوب راهی تیم ملی شوند.
 
وی در رابطه با بازگشت کی روش به تیم ملی گفت: فکر می‌کنم در بحث انتخاب نظر فوتبالی‌ها چندان مهم نباشد. نظر چندانی ندارم چون هر چه می‌گوییم حاشیه درست می‌شود و اتفاقاتی رخ می‌دهد. تصمیم‌گیری در فوتبال ایران لحظه‌ای است. چیزی که برای من اهمیت دارد موفقیت تیم ملی است و برای همه اعضای کادر فنی و بازیکنان آرزوی موفقی می‌کنم.
 
سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: در همه خطوط باید تقویت می‌شدیم. خط حمله ما بهترین خط حمله پارسال بود و امیدواریم وقتی بازیکن وارد زمین می‌شود گل بزند اما در نقل و انتقالات باید در خط حمله هم تقویت می‌شدیم.
 
وی در مورد میزان پیشرفت لوکادیا تصریح کرد: او با توجه به دو بازی که انجام داد شرایط بهتری دارد.
 
گل‌محمدی در رابطه با شرایط دفاع چپ تیمش هم گفت: الان در دفاع چپ علی نعمتی و مهدی احمدی را داریم و وحید امیری هم اضافه می‌شود. مشکلی در این پست نمی‌بینم.
 
سرمربی پرسپولیس در رابطه با تاثیر حضور هواداران در تیمش هم خاطرنشان کرد: فوتبال با هوادار خوب است و ارزش دارد. ما تیم بزرگی با هواداران زیاد هستیم و دوست داریم هر جا بازی می کنیم هوادار کنار ما باشند. اینکه همه بازی‌ها با هوادار است اما بازی ما بدون تماشاگر، ظلم در حق پرسپولیس است. بحث ساختار و مسائل غیر فوتبال تاثیرگذار است که هواداران باشند یا نه. این مشکلات باید حل شود. نمی‌دانم بازی چرا بدون هوادار است؟ چمن داغون است. اگر دستگردی شرایط حضور هوادار را ندارد، پس آمادگی برگزاری بازی را هم ندارد. در این شرایط نمی شود اسم لیگ را حرفه‌ای گذاشت. باشگاه‌های بزرگ هنوز زمین تمرین ندارند و دست به دامن این ارگان و آن ارگان برای زمین هستند. این لیگ نمی‌تواند حرفه‌ای باشد. همانطور که دیدید AFC هم پرسپولیس و استقلال را محروم کرد. این لیگ حرفه‌ای نیست.
 
دیدار تیم‌های هوادار و پرسپولیس از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران و از ساعت ۱۹ در ورزشگاه پاس قوامین تهران و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.
نظرات بینندگان