arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۳۷۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۲ - ۲۱ تير ۱۳۹۱

یک شبکه‌ی جدید دیگر در راه است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا نوشت:

شبكه‌ي سلامت سيما به عنوان شبكه‌اي ديجيتال و 24 ساعته راه‌اندازي مي‌شود.

 دکتر علی دارابی ـ معاون سیما ـ با اعلام خبر بالا گفت: نسل جدید شبکه‌های دیجیتال، یکی پس از دیگری توسط معاونت سیمای جمهوری اسلامی در حال راه‌اندازی است.

او اعلام كرد: به زودی شبکه سلامت سیما به عنوان شبکه‌ای دیجیتالی و به صورت 24 ساعته ابتدا در تهران و سپس در سراسر کشور آغاز به کار خواهد کرد.

دارابي اضافه كرد: شبکه سلامت سیما، طرحی نو در رقابت رسانه‌ای است که با رویکرد ارتقاء دانش عمومی مردم در سلامت و بالندگی جامعه، کاهش آلام و بیماری‌ها و افزایش بهره‌وری در ظرفیت‌های حوزه سلامت کشور راه‌اندازی می شود.

دکتر دارابی با تأکید بر این که امروزه در حوزه‌ي رسانه‌ها راه‌اندازی شبکه‌های تصویری تخصصی به عنوان یک ضرورت و اصل پذیرفته شده است، گفت: سیمای جمهوری اسلامی در نظر دارد که با راه‌اندازی شبکه‌های نسل جدید به نیازهای ضروری مخاطبان خود در حوزه های مختلف پاسخ دهد.

معاون رییس صدا و سیما در امور سیما یادآور شد: از آن جایی که طبق برنامه‌ریزی‌های کلان رسانه، مقرر شده شبکه تلویزیونی سلامت از طریق فرستنده دیجیتال به پخش برنامه بپردازد مشابه سایر شبکه‌های نسل جدید به صورت چابک و کارآمد کار خود را آغاز خواهد کرد.

دکتر دارابی در پایان یادآور شد: شبکه مستند، نمایش، ورزش و پویا از شبکه‌های نسل جدید هستند که قبلاٌ کار خود را آغاز کرده‌اند و شبکه ورزش و پویا نیز به زودی رسماً افتتاح می‌شوند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
0
8
برای عده ای نان میشه اگر برای ما تلوزیون نمیشه!
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
0
7
چه حاصل
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
0
7
ایکاش بجای افزایش تعداد شبکه ها به کیفیت انها هم رسیدگی می شد
نظرات بینندگان