arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۴۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۰ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۱

وضعیت جاده‌ها و راه ها، امروز ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ / ترافیک سنگین در محور ایلام - پایانه مرزی مهران / ترافیک پرحجم در محور‌های منتهی به مرز‌های خوزستان / محدودیت تردد کامیون‌ها و تریلرها در محور اهواز

 براساس اطلاعات ارائه شده از مرکز مدیریت راه‌های کشور، اکنون ترافیک در محور چالوس (مسیر جنوب به شمال) محدوده‌های بیلقان، سرودار و حدفاصل میدانک تا نسا و محدوده سیاه بیشه سنگین گزارش شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

براساس اطلاعات ارائه شده از مرکز مدیریت راه‌های کشور، اکنون ترافیک در محور چالوس (مسیر جنوب به شمال) محدوده‌های بیلقان، سرودار و حدفاصل میدانک تا نسا و محدوده سیاه بیشه سنگین گزارش شده است.

به گزارش «انتخاب»؛ تردد در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین و رشت در مسیر رفت و برگشت روان است.

همچنین ترافیک در در محور حمیل - سرابله - ایلام محدوده های تنگه قیر ، سه راهی کارزان و حدفاصل تونل آزادی تا ایلام سنگین است. 

ترافیک در در محور ایلام - مهران محدوده های مهدی آباد ، میدان قرآن ، امیرآباد و حدفاصل مهران تا پایانه مرزی مهران سنگین است.

آزادراه قزوین - رشت دارای بارش پراکنده باران و محورهای هراز، فیروزکوه، چالوس و آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

محور مسدود شریانی کشور شامل محور ریگان - ایرانشهر و محور دارای انسداد فصلی محور لاسم - ارجمند و محور مسدود غیرشریانی نیز محور تهران - امامزاده داود گزارش شده است.

همچنین رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به ترافیک پرحجم و سنگین در محورهای منتهی به مرزهای استان، از اعمال محدودیت تردد کامیون‌ها و تریلرها در محور اهواز - خرمشهر خبر داد.

سرهنگ رضا دولتشاهی در خصوص آخرین وضعیت محورهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه اظهار کرد: در محورهای منتهی به مرزها خرمشهر یعنی محور اهواز به خرمشهر و اهواز به سوسنگرد و چذابه مشکل ترافیکی وجود ندارد؛ در این محورها ترافیک روان اما پر حجم و گاهی اوقات سنگین است.

 وی افزود: مشکل ما در خصوص برگشت زائران است. متاسفانه چهارشنبه شب در محور هندیجان، به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی راننده خودرو از مسیر خارج شد و موجب فوت و مصدومیت تعدادی از زائران شد.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: با توجه به اینکه هیچ محدودیت و ممنوعیتی در محورها وجود ندارد رانندگان حتما به ویژه در برگشت خوب استراحت کنند و حتی الامکان در روز تردد کنند تا به سلامت به مقصد برگردند.

دولتشاهی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: تنها در محور اهواز خرمشهر محدودیت تردد کامیون ها و تریلرها اعمال شده است تا زائران به راحتی تردد و با خیال راحت از این مسیر تردد کنند.

نظرات بینندگان