arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۱ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۱

برخورد قاطع "گشت‌های ویژه پلیس" با هنجارشکنان در صحنه جرم

رضایی تاکید کرد: هر فرد مجرمی که بخواهد در بوستان‌ها، بزرگراه‌ها، محلات و ... هنجارشکنی یا عرض‌ اندام کند، با واکنش قاطع و در صحنه گشت‌های ویژه پلیس مواجه خواهد شد‌.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه فعالیت گشت‌های ویژه پلیس از امروز به‌صورت رسمی آغاز خواهد شد، گفت: هنجارشکنان در صحنه جرم با واکنش قاطع گشت‌های ویژه پلیس مواجه خواهند شد.

سردار قاسم رضایی؛ جانشین فرمانده کل انتظامی کشور امروز اظهار کرد: به ملت بزرگ ایران عرض می‌کنم مجموعه انتظامی تکیه‌گاه همه مردمان و مظلومان است و با هرگونه هنجارشکنی مقابله می‌کند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه پیام‌ جدی به هنجارشکنان می‌دهیم، گفت: مجموعه انتظامی در میدان بوده و‌ همراه با دستگاه‌های دیگر انقلابی در مقابل افرادی که قصد ضربه زدن به انقلاب اسلامی را دارند، خواهد ایستاد.

وی با بیان اینکه جوانان انقلابی و انتظامی کشور با بصیرت و جهاد مقابله با هرگونه هنجارشکنی را در دستور کار خود قرار داده است، تاکید کرد: مشابه همین جوانان در هشت سال جنگ‌ تحمیلی از کشور و از آرمان‌های نظام و انقلاب دفاع کردند.

رضایی تاکید کرد: هر فرد مجرمی که بخواهد در بوستان‌ها، بزرگراه‌ها، محلات و ... هنجارشکنی یا عرض‌ اندام کند، با واکنش قاطع و در صحنه گشت‌های ویژه پلیس مواجه خواهد شد‌.

وی افزود: در این رابطه و فعالیت‌های گشت‌های ویژه پلیس، دستگاه قضایی نیز نظارت دارد و مانند دو لبه قیچی به صورت هماهنگ با هنجارشکنان و برخورد خواهد شد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه از امروز به‌صورت رسمی فعالیت گشت‌های ویژه پلیس آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: این دسته از مجرمان از اقدامات مجرمانه خود دست بردارند و به جامعه بازگردند.

نظرات بینندگان