arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۴۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۷ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۱

هویت ۲ زائر ازنایی در حادثه انفجار "شوملی" عراق مشخص شد

مدیرکل حج و زیارت لرستان گفت: در حادثه انفجار خودرو در "شوملی" کشور عراق ۲ شهروند ازنایی جان باخته اند که هویت آنها مشخص شد همچنین یک شهروند دیگر نیز به دلیل مصدومیت بر اثر این حادثه در حال انتقال به استان است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: مدیرکل حج و زیارت لرستان گفت: در حادثه انفجار خودرو در "شوملی" کشور عراق ۲ شهروند ازنایی جان باخته اند که هویت آنها مشخص شد همچنین یک شهروند دیگر نیز به دلیل مصدومیت بر اثر این حادثه در حال انتقال به استان است.

سید حمید مصطفایی اظهار کرد: در این سانحه سه خودرو در محدوده پمپ بنزین منطقه شوملی عراق در ۱۶۰ کیلومتری مرز مهران با یکدیگر برخورد کرده اند که به دلیل انفجار باک یکی از خودروها، انفجار شدیدی رخ داده است.

وی گفت: پس از انجام اقدامات تعیین هویت اجساد مشخص شد الهام درویشی و رسول کوهشاری زوج جوان جان باخته در این حادثه هستند و یک شهروند دیگر به نام سلطان کوهشاری دچار مصدومیت شده که پس از اقدامات اولیه درمانی، در حال اعزام به ازنا است.

مصطفایی با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ هزار لرستانی برای راهپیمایی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده اند افزود: به دلیل اینکه این زوار جان باخته، در سامانه سماح ثبت نام کرده بودند هویت آنها مشخص می باشد و بیمه گذار میزان بیمه آنها را متقبل شده است.

انفجار باک خودرو در منطقه شوملی عراق در ۱۶۰ کیلومتری مرز مهران ۱۱ کشته و ۳۱ زخمی بر جای گذاشت.

نظرات بینندگان