arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۶۳۳۸
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۰۹ - ۰۳ مهر ۱۴۰۱

معاون نیروی انتظامی خراسان شمالی: دیشب نیرو‌های بسیج، سپاه، پلیس و نیرو‌های خودجوش در حالت آماده باش بودند، اما مورد خاصی از ناهنجاری مشاهده نشد / خانواده‌ها از حضور فرزندان خود در تجمع‌ها ممنانعت کنند

سرهنگ سجاد نامور معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: مردم فهیم و ولایتمدار استان از توطئه دشمنان آگاه شدند و اکنون آرامش در تمامی شهرها حکمفرما است. وی با اشاره به اینکه در سه شب گذشته تجمع غیرقانونی در استان برگزار نشده و امنیت در شهرهای مختلف برقرار است افزود: پلیس با تمام ظرفیت و با استفاده از تمامی نیروهای خود برای مقابله با هرگونه هنجارشکنی آماده است و با مقتدرانه با هنجارشکنی برخورد می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: مردم فهیم و ولایتمدار استان از توطئه دشمنان آگاه شدند و اکنون آرامش در تمامی شهرها حکمفرما است.

سرهنگ سجاد نامور اظهار داشت: نیروهای بسیج، سپاه، پلیس و نیروهای خودجوش برای برقراری امنیت در استان شب گذشته به حالت آماده باش بودند ولی مورد خاصی از ناهنجاری مشاهده نشد.

وی با اشاره به اینکه در سه شب گذشته تجمع غیرقانونی در استان برگزار نشده و امنیت در شهرهای مختلف برقرار است افزود: پلیس با تمام ظرفیت و با استفاده از تمامی نیروهای خود برای مقابله با هرگونه هنجارشکنی آماده است و با مقتدرانه با هنجارشکنی برخورد می کند.

سرهنگ نامور با اشاره به برگزاری راهپیمایی منسجم و خودجوش مردمی در حمایت از فراجا گفت: این راهپیمایی نشان داد که مردم همواره در کنار نیروی انتظامی هستند و ثابت کردند که در مقابل دشمنان و اغتشاشگران هرگز کوتاه نخواهند آمد.

وی همکاری مردم با پلیس را لازمه تامین نظم و امنیت عنوان کرد و افزود: اگر همکاری و همراهی مردم نباشد، پلیس به تنهایی نمی تواند ماموریت های خود را به خوبی انجام دهد.

وی با بیان اینکه تامین و ارتقای امنیت و آرامش در جامعه و به ویژه ایجاد احساس امنیت برای شهروندان خط قرمز پلیس است افزود: خوشبختانه مردم، همیشه و در تمام صحنه ها، پلیس را در برقراری امنیت و حفظ دستاورد های نظام اسلامی یاری می کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: از خانواده ها انتظار می رود مراقب فرزندان باشند و از حضور آنان در تجمع های غیرقانونی جلوگیری و ممنانعت کنند.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

نظرات بینندگان