arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۰ - ۰۵ مهر ۱۴۰۱

لاجوردی، نماینده مجلس: اغتشاشات با هدف تاثیرگذاری بر دستاوردهای سفر به نیویورک برنامه ریزی شده

زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دشمنان با حاشیه سازی و ایجاد اغتشاش به دنبال تاثیرگذاری بر دستاوردهای سفر رییس جمهور به نیویورک هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دشمنان با حاشیه سازی و ایجاد اغتشاش به دنبال تاثیرگذاری بر دستاوردهای سفر رییس جمهور به نیویورک هستند.

زهره سادات لاجوردی با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: رئیس جمهور در هفتادو هفتمین اجلاسیه مجمع عمومی سازمان ملل مواضع ایران را مقتدرانه اعلام کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: رئیس جمهور در سخنرانی خود به بحث حقوق بشر پرداخت و صراحتا به تشریح اقدامات ضدحقوق بشری غرب اشاره کرد و رفتارهای آنها را زیر سوال برد.

وی تصریح کرد: دشمن می‌خواست با حاشیه‌سازی، ایجاد اغتشاش و درگیری در کشور،سفر رئیس جمهور به نیویورک و دستاوردهای آن را تحت‌الشعاع قرار دهد و به حاشیه برد که در این کار ناموفق بود.

لاجوردی خاطرنشان کرد:‌ با وجود همه این حاشیه‌سازی‌ها و غبارآلود کردن فضا ما شاهد بازتاب گسترده صحبت‌های رئیس جمهور کشورمان در فضای مجازی بودیم و همگان شاهد اعلام مقتدرانه مواضع کشورمان توسط رئیس جمهور بودند.

نظرات بینندگان