arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۲ - ۰۸ مهر ۱۴۰۱

کندوان از ساعت ۱۵ یک‌طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به انسداد مرزن‌آباد از ساعت ۱۲ امروز، گفت: محور کندوان کندوان از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امروز از مسیر شمال به جنوب به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به انسداد مرزن‌آباد از ساعت ۱۲ امروز، گفت: محور کندوان کندوان از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امروز از مسیر شمال به جنوب به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

یدالله جهان‌تاب امروز در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت جاده‌های مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد ترافیک سنگین خودروها در محور کندوان و همچنین تردد نیمه‌سنگین خودروها در محور هراز هستیم.

وی افزود: باتوجه به ورودی‌هایی که داشتیم انتظار داریم از بعدازظهر بر حجم ترافیک در محورها افزوده شود.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: به‌منظور تخلیه بار ترافیکی بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان در دستور کار قرار دارد.

جهان‌تاب با اشاره به انسداد مرزن‌آباد از ساعت ۱۲ امروز، یادآور شد: محور کندوان کندوان از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امروز از مسیر شمال به جنوب به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر ضرورت توجه رانندگان به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس، گفت: رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌های شمال می‌توانند با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

نظرات بینندگان