arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۶ - ۲۶ تير ۱۳۹۱

علم‌الهدي: به بهانه تحریم ها دست از مبارزه با بدحجابی نکشید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امام جمعه مشهد گفت: به بهانه تحريم‌ها اگر با بي‌حجابي مبارزه نشود افراد متدين دلسرد مي‌شوند و دست از حمايت از نظام مي‌كشند.

سيد احمد علم‌الهدي در مراسم توجيهي طرح ميان مدت ترويج فرهنگ عفاف و حجاب خراسان رضوي با بيان اين‌كه ما در بحث توسعه حجاب كاري نداريم، اظهار داشت: مشكل امروز ما در بحث جلوگيري از بي‌حجابي و نابه‎هنجاري‌هاي اجتماعي است.

وي ادامه داد: متاسفانه قسمتي از برنامه‌هاي فرهنگي ما حركت به سوي ترويج فرهنگ بي‌حجابي است.

عضو مجلس خبرگان رهبري اقتدار سياسي ايران را در منطقه به ثبت رسيده دانست و افزود: به قول مسوولي، ديروز سر پل ذهاب با دشمن مي‌جنگيديم و امروز دشمن را به صدها كيلومتر دورتر برده‌ايم و در سوريه و لبنان با دشمن مي‌جنگيم، در جايي نزديك، 100 كيلومتري مرز اسرائيل تصويري چند متري از رهبر معظم انقلاب و پشتيباني حزب الله است كه كار جنگ را انجام مي‌دهند.

امام جمعه مشهد با بيان اين‌كه براي مقابله با بي‌حجابي سياست‌هاي ما معلوم نيست، خاطرنشان كرد: وقتي افراد متدين ترويج بي‌حجابي را اين‌گونه مي‎بينند دست از حمايت از نظام برمي‌دارند، طرح ميان مدت ترويج فرهنگ عفاف و حجاب براي ما خوش بينانه است.

وي اضافه كرد: تاكيد بر مقابله با بي‌حجابي است و هيچ عذر و بهانه‌اي در احياي دين خدا و رفع مشكلات شرعيه وجود ندارد، اكنون مسير قانوني باز شده است و بقيه كار بستگي به رابطه مردم با خدا و امام زمان(عج) دارد.


منبع: خبرگزاری ایسنا

نظرات بینندگان