arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۳۰۲۴
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۷ - ۲۲ آبان ۱۴۰۱

انفجار شدید در خیابان استقلال استانبول؛ ۶ تن کشته و ۸۱ نفر زخمی شدند / اردوغان: انفجار میدان تقسیم، اقدام تروریستی بود؛ یک زن در آن دست داشته

رسانه‌های ترکیه یکشنبه (۱۳ نوامبر، ۲۲ آبان) از انفجار در خیابان استقلال در مرکز استانبول خبر می‌دهند. رسانه‌های ترکیه‌ای می‌گویند پلیس به‌دلیل احتمال وقوع دومین انفجار، منطقه را تخلیه کرده، خیابان استقلال را بسته و یک دایره امنیتی در اطراف میدان تقسیم ایجاد کرده است. دلیل انفجار هنوز مشخص نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رسانه‌های ترکیه یکشنبه (۱۳ نوامبر، ۲۲ آبان) از انفجار در خیابان استقلال در مرکز استانبول خبر می‌دهند که دستکم ۱۱ زخمی برجا گذاشته است.

به گزارش «انتخاب»؛   تلویزیون ترکیه‌ اعلام کرد که نیروهای اورژانس و پلیس به محل حادثه اعزام شده‌اند.

تلویزیون ترکیه گزارش داد: انفجاری در خیابان استقلال مشرف به میدان تقسیم استانبول رخ داد. گزارش شده که عده زیادی از مردم در پی این انفجار زخمی شده‌اند. بعد از این حادثه، تیم‌های پزشکی زیادی به محل اعزام شدند. نیروهای امنیتی منطقه را محصور کردند.

رسانه‌های ترکیه‌ای می‌گویند پلیس به‌دلیل احتمال وقوع دومین انفجار، منطقه را تخلیه کرده، خیابان استقلال را بسته و یک دایره امنیتی در اطراف میدان تقسیم ایجاد کرده است. دلیل انفجار هنوز مشخص نشده است.

استاندار استانبول گفته در پی انفجار در میدان تقسیم، شماری کشته و زخمی شده‌اند.

برخی رسانه ها از زخمی شدن 11 نفر و کشته شدن حداقل 4 نفر دیگر خبر می دهند.

استاندار استانبول در خبری تکمیلی اعلام کرد در پی انفجار در منطقه میدان تقسیم در مرکز استانبول چهار نفر کشته و ۳۸ نفر زخمی شده‌اند. 

افزایش تعداد کشته و زخمی‌های انفجار استانبول؛ ااردوغان: اقدام تروریستی بود؛ یک زن در آن دست داشته

اردوغان، رئیس جمهور ترکیه گفت انفجار امروز در میدان تقسیم ترکیه تروریستی بود و تا کنون می‌دانیم که یک زن در آن دست داشته است. موضوع همچنان در دست بررسی است.

اردوغان اعلام کرد در پی انفجار امروز در میدان تقسیم استانبول، ۶ تن کشته و ۵۳ نفر نیز زخمی شده‌اند.

افزایش تعداد مجروحان انفجار استانبول به ۸۱ نفر

معاون رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که تعداد تلفات انفجار استانبول به ۶ کشته و ۸۱ مجروح افزایش یافته است.

 فؤاد اوکتای یکشنبه شب در سخنانی با اشاره به حادثه انفجار میدان تقسیم استانبول گفت که این حادثه تروریستی از سوی یک عامل انتحاری زن صورت گرفته است.

وی همچنین اعلام کرد که تعداد تلفات انفجار استانبول به ۶ کشته و ۸۱ مجروح رسیده است که اوضاع جسمانی دو نفر از این مجروحان رو به وخامت است.

تصاویری از لحظه وقوع انفجار:

 
 
تصاویر دلخراش؛ ویدئوهایی از محل انفجار

در حال تکمیل ...

 

نظرات بینندگان