arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۵۹۶۵
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۵ - ۱۵ آذر ۱۴۰۱

ظروف یکبارمصرف آلومینیومی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ظروف یکبارمصرف آلومینیومی

نیازی به توضیح ندارد که چرا میگوییم ظروف آلومینیوم یکبار مصرف بخرید. از آنجایی که به دلیل شیوع ویروس و حفظ سلامتی خودمان سر و کارمان مدام با ظروف یکبار مصرف است، بهتر است از انواعی استفاده کنیم که برای خودمان و محیط زیستمان ضرری نداشته باشد. مهم‌ترین ضرری که ظروف پلاستیکی می‌توانند برسانند، زمان تجزیه‌شان است که تقریباً میلیون‌ها سال طول می‌کشد تا آن‌ها از بین بروند و این برای کره زمین اصلاً اتفاق خوشایندی نیست.

در این مطلب قرار است به معرفی ظروف آلومینیوم یکبار مصرف، یعنی دوست طبیعت و شما بپردازیم.

مزایای استفاده از ظروف آلومینیوم یکبار مصرف

از مزیت‌های استفاده از ظروف آلومینیوم یکبار مصرف هرچه بگوییم، کم گفته‌ایم. شاید تنها نکته منفی این ظروف را در مقایسه با دیگر انواع ظروف یکبار مصرف بشود، قیمتش در نظر گرفت که البته طبیعی است. به هر حال شما دارید ظروف یکبار مصرفی خریداری می‌کنید که کمترین میزان مواد شیمیایی در آن به کار رفته است.

همین موضوع هم باعث افزایش قیمت آن می‌شود اما فراموش نکنید مزیت‌های دیگری هم این ظروف دارد که آن را به مراتب بهتر از دیگر رقبایش می‌کند. مثلاً مقاومت در برابر گرما. شما هرگز نمی‌توانید ظروف پلاستیکی یکبار مصرف را در این موضوع خاص با ظروف آلومینیومی مقایسه کنید. یا این که این ظروف به دلیل نداشتن مواد شیمیایی در ساختارشان، به راحتی در طبیعت تجزیه می‌شوند و همچنین امکان بازیافت آن‌ها نیز به خوبی وجود دارد. پس پولی که قرار است برایش هزینه کنید، حسابی ارزشش را دارد.

ظروف یکبارمصرف آلومینیومی

مضرات ظروف آلومینیومی یکبار مصرف

این نوع ظروف هرچه دارد، مزیت است اما اگر اصرار دارید برایتان از مضرات ظروف آلومینیومی یکبار مصرف بگوییم، باید خدمتتان عرض کنیم به جز قیمتش که کمی بالاتر است، اگر سراغ برندهای بی‌نام و نشان بروید، ممکن است اوضاع خیلی وخیم شود.

منظورمان این است تا حد امکان سراغ برندهای شناخته شده در حوزه ظروف یکبار مصرف بروید و از آن‌ها خرید کنید چرا که این امکان وجود دارد روی برخی ظروف آلومینیومی یکبار مصرف با برند بی‌نام و نشان، سرب وجود داشته باشد و انباشت سرب در بدن شما می‌تواند به نازایی یا توقف رشد کودکتان منجر شود، پس به هیچ عنوان چنین مسئله‌ای را شوخی نگیرید و به توصیه ما عمل کنید.

قیمت ظرف یکبار مصرف گیاهی

از طرف دیگر در این بازار بزرگ ظروف یکبار مصرف که این روزها بساط مراقبت از محیط زیست و محافظت از سلامتی در آن حسابی داغ شده، رقیبی برای ظروف آلومینیوم یکبار مصرف آمده که همه ویژگی‌های خوب و مثبت را دارد. آن هم ظرف یکبار مصرف گیاهی است. قیمت ظرف یکبار مصرف گیاهی هم ارزان‌تر از نوع آلومینیومی است و این باعث شده در رقابت میان این دو، ظروف گیاهی برنده ماجرا باشد.

ولی نمی‌شود ظروف یکبار مصرف آلومینیومی را کنار گذاشت چرا که بیش‌ترین استفاده از آن را غذاخوری‌ها دارند و خواه نا خواه به خاطر ویژگی حفظ گرمایی که دارد، بهترین انتخابی است که پیش روی رستوران‌داران و غذاخوری‌ها است. یعنی یک‌جورهایی مثل همان آش کشک خاله است که رستوران‌داران، مجبور هستند آن را میل کنند.

ظرف غذا یکبار مصرف درب دار آلومینیوم

ظرف غذا یکبار مصرف درب دار آلومینیوم، یعنی یک خداحافظی به کرونا و سلامی به ادامه زندگی. اگر کارمند هستید، یا ساعات زیادی را به خاطر کارتان بیرون از خانه می‌گذرانید و مجبور هستید همان بیرون ناهار یا شامتان را بخورید، بهترین امکانی که پیش پایتان قرار دارد استفاده از ظرف غذا یکبار مصرف درب دار آلومینیوم است.

می‌توانید به راحتی شب قبل، غذایتان را در آن بریزید و بعد درب آن را بگذارید و فردا در محل کارتان هر وقت زمان ناهارخوری‌تان نزدیک شد، آن را درون ماکروویو یا هر گرم‌کن دیگری بگذارید چرا که در مقابل گرما بسیار مقاوم است. بعد از گرم کردن غذا می‌توانید آن را میل کنید.

چگونگی ساخت ظروف آلومینیوم یکبار مصرف

پدر کارخانه‌های تولید ظروف آلومینیوم یکبار مصرف، ابتدا خود آلومینیوم به صورت رول دریافت می‌شود و بعد، از دستگاه‌هایی آن را عبور می‌دهند تا ضخامتش را تا 50% کم کند. بعد از این که ضخامت این رول تا 75% کاهش داده شد، وارد فرهای خاصی قرار می‌گیرد تا ذوب شود.

این همان مرحله‌ای است که در آن آلومینیوم آماده فرم گیری است و در مرحله بعدی آن را در قالب‌های مشخصی می‌ریزند و سپس به همان شکلی که قرار است باشد، آن را تولید می‌کنند. تقریباً از 3 یا 4 دستگاه مختلف در پروسه تولید ظروف آلومینیوم یکبار مصرف استفاده می‌شود که همه آن‌ها قیمت بالایی دارند و درعین‌حال نتیجه‌ای که از آن‌ها استخراج می‌شود بسیار باکیفیت و استاندارد است.

برای مراسم‌ها، روی آن حساب کنید!

این روزها اگر به خاطر کرونا مراسم نذری دادنتان در مساجد و حسینیه‌ها قطع شده اما هنوز می‌خواهید هر جوری هست، نذری‌تان را بدهید، بهترین راه حلی که پیش رویتان است، استفاده از ظروف آلومینیوم یکبار مصرف است. همچنین می‌توانید غذا را گرم نگه دارید و درعین‌حال می‌توانید با همان کیفیت زمان پخت، آن را به دست افراد نیازمند برسانید.

برای سفارش یا خرید ظروف آلومینیوم یکبار مصرف، کافی است سری به وب‌سایت diakosoren.com بزنید و از آنجا هر آن چیزی که می‌خواهید را سفارش دهید. اگر سؤال یا ابهامی در این خصوص برایتان وجود داشت، سری به وبلاگ بزنید و اگر همچنان به پاسختان نرسیدید، کارشناسان دیاکو آماده پاسخگویی به شما خواهند بود.

ظروف یکبارمصرف آلومینیومی

شرکت دیاکو سورن اکباتان

با رشد دنیای دیجیتال و سهولت دسترسی همگان به کالاهای مختلف و خرید آنلاین در هر نقطه ای از جهان، شرکت دیاکو سعی بر آن دارد تا با تولید، تامین و توزیع ظروف یکبار مصرف در بستر اینترنت نیاز مصرف کنندگان را برطرف نماید. دیاکو با تنوع کالایی بالا نظیر: ظروف آلومینیومی، ظروف پلاستیکی، جعبه پیتزا، استرج، فویل آلومینیومی، انوع لیوان و بیش از 1000ردیف کالا سعی دارد تا با سهولت سفارش، اصالت کالا، گارانتی کیفیت کالا، ارسال به موقع و مشاوره تخصصی قبل از خرید رضایت کامل مشتری را جلب نماید.

دیاکو با تخصص چندین ساله در بازار ظروف یکبار مصرف کشور در نظر دارد تا نیاز اصناف گوناگون نظیر : رستوران و کترینگ ها، فست فود و کافی شاپ، هتل ها، ارگان های دولتی و خصوصی، بیمارستان ها و مصرف کننده نهایی را با رعایت اصول مشتری مداری بر طرف کند. همچنین دیاکو با آگاهی بر حفظ و اهمیت محیط زیست و ترویج فرهنگ استفاده از ظروف یکبار مصرف گیاهی می کوشد تا سهم کوچکی در حفظ و نگهداری محیط زیست مان داشته باشد.

مشاوره قبل از خرید : 02165734000 | 02165735000 | 09123994547 | 09122489827

 

نظرات بینندگان