arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۸ - ۲۰ آذر ۱۴۰۱

کرملین: روابط غرب و مسکو به مرحله رویارویی رسیده است

دمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین روز یکشنبه گفت که روابط روسیه با غرب به علت گسترس ناتو، به مرحله رویارویی رسیده و دو طرف باید از این پس در این محیط زندگی کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: دمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین روز یکشنبه گفت که روابط روسیه با غرب به علت گسترس ناتو، به مرحله رویارویی رسیده و دو طرف باید از این پس در این محیط زندگی کنند.

به گزارش خبرگزاری تاس؛ پسکوف در برنامه "مسکو، کرملین، پوتین" در شبکه تلویزیونی "روسیا - یک" در باره سمت و سوی حرکت قطار روابط روسیه و غرب افزود: ما اکنون تحرکی نداریم، زیرا پیش از این وارد مرحله رویارویی شده ایم و اکنون در این ایستگاه توقف کرده است.

به گفته پسکوف؛ روسیه باید برای در اختیار داشتن قدرت زیربنایی، خویشتندار و نیرومند باشد زیرا مجبور به زندگی در محیط رویارویی هستیم.

به گزارش  تاس؛ سخنگوی کرملین روز جمعه اعلام کرد که روابط بین مسکو و واشنگتن همچنان نامطلوب است و تبادل زندانیان بین مسکو و واشنگتن به معنای بهبود روابط نیست.

وی افزود: تبادل ویکتور بوت تاجر روس با بریتنی گرینر بازیکن تیم ملی بسکتبال ایالات متحده نباید به عنوان اقدامی در راستای بهبود روابط دوجانبه بین مسکو و واشنگتن قلمداد شود.

کارشناسان باتوجه به تیره شدن روابط روسیه و آمریکا از زمان شروع جنگ اوکراین در ماه فوریه و اعمال تحریم های شدید دو جانبه، درباره خطر جنگ هسته ای بین این دو قدرت اتمی جهان هشدار داده اند.

نظرات بینندگان