arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۵ - ۲۶ دی ۱۴۰۱

فرماندار تربت‌جام : ۱۵۰ هزار لیتر نفت رایگان بین مردم توزیع شده؛ گاز مایع هم در حال توزیع است / ۴ هزار عدد اقلام گرمایشی نیز بین مردم توزیع شده؛ ۲ هزار دستگاه هم در شرف ورود به شهرستان است / امروز ۱۰ هزار پرس غذا آماده و ۱۷ هزار نان گرم هم توزیع می‌شود

حسین جمشیدی فرماندار تربت جام گفت: نزدیک به ۱۵۰ هزار لیتر نفت رایگان بین مردم توزیع شده و گاز مایع هم در حال توزیع است و با ورود آستان مقدس امروز ۱۰ هزار پرس غذا آماده و ۱۷ هزار نان گرم هم توزیع می‌شود. باز هم عذرخواهی می‌کنم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: فرماندار تربت جام گفت: نزدیک به ۱۵۰ هزار لیتر نفت رایگان بین مردم توزیع شده و گاز مایع هم در حال توزیع است و با ورود آستان مقدس امروز ۱۰ هزار پرس غذا آماده و ۱۷ هزار نان گرم هم توزیع می‌شود. باز هم عذرخواهی می‌کنم.

حسین جمشیدی در گفت و گو با مردم اظهار کرد: ۴ هزار اقلام گرمایشی بین مردم توزیع شده و ۲ هزار دستگاه هم در شرف ورود به شهرستان است تا متناسب با لیست شرکت گاز و میزان ساعت قطعی بین مردم توزیع بشود.

فرماندار تربت جام افزود: همچنین نزدیک به ۱۵۰ هزار لیتر نفت رایگان بین مردم توزیع شده و گاز مایع هم در حال توزیع است و با ورود آستان مقدس امروز ۱۰ هزار پرس غذا آماده و ۱۷ هزار نان گرم هم توزیع می‌شود. باز هم عذرخواهی می‌کنم.

نظرات بینندگان