arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۲۷۰
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۰۹ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۱

فیس بوک، صفحه ی شخصی فرزند رئیس جمهور مصر را بست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیریت شبکه اجتماعی فیس بوک در حمایت از رژیم صهیونیستی، صفحه شخصی احمد، فرزند محمد مرسی رئیس جمهوری مصر، را مسدود کرد.

به گزارش انتخاب، صفحه شخصی فرزند مرسی پس از آن بسته شد که اقدام مرکز مطالعه هیکل سلیمان در قدس در تبلیغاتی با موضوع هیکل ادعایی سلیمان به رئیس جمهوری مصر اهانت کرد.

مسئولان فیس بوک در توجیه اقدامشان گفته اند: « فرزند محمد مرسی در صفحه شخصی اش کسانی را که این تبلیغات اهانت آمیز را علیه پدرش منتشر کردند تهدید کرده است».

در همین حال روزنامه صهیونیستی معاریو در تحلیل اهانت به رئیس جمهوری مصر پیش بینی کرد این کار سبب بروز بحران در روابط مصر و اسرائیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری محیط، معاریو نوشت:‌« اقدام مرکز مطالعاتی هیکل سلیمان در قدس سبب واکنش رئیس جمهوری مصر شده است زیرا محمد مرسی وزارت امور خارجه را مامور کرد تا به این اقدام موهن واکنش مناسب نشان دهد».

در تبلیغات مذکور دو کودک در کنار ساحل دیده می شوند که خواستار ساخت بنایی به شکل هیکل سلیمان می شوند و این بنا نیز ساخته می شود ، در این هنگام پدر دو کودک که روزنامه ای در دست دارد به گونه ای از بنای ساخته شده شگفت زده می شود که روزنامه از دستش فرو می افتد و پس از آن تصویر محمد مرسی در صفحه اول روزنامه جلب توجه می کند.

تحلیل گران معتقدند این اقدام مرکز مطالعاتی هیکل سلیمان برنامه ریزی شده بود.

و هدف در این تبلیغات این بود که گفته شود به کوری چشم محمد مرسی، هیکل سلیمان بر فراز ویرانه های مسجد الاقصی ساخته خواهد شد.

یهودیان با هدف تخریب مسجد الاقصی این باور را رواج می دهند که این بنای مقدس بر فراز ویرانه های هیکل ادعایی سلیمان ساخته شده است، در نتیجه باید
مسجد الاقصی خراب شود تا هیکل سلیمان تجدید بنا گردد.
نظرات بینندگان