arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۳۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۱ - ۱۳ بهمن ۱۴۰۱

۷۰ درصد املاک و اسناد کشور قولنامه ای است

پرویز سروری رییس شورای عالی استانها گفت: ما یک مشکل جدی داریم و ان این است که ۷۰ درصد املاک و اسناد کشور قول نامه ای است، وعده دولت بحث مسکن است و با استفاده از ظرفیت ها می توان بافت فرسوده را اصلاح کرد و در تامین مسکن اقداماتی انجام داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس شورای عالی استان‌ها گفت: شورا‌ها تمام توان خود را می‌گذارند که یار دولت باشند.

پرویز سروری در جلسه علنی شورای عالی استان‌ها اظهار کرد: هیچ شبکه‌ای در کشور مردمی‌تر از نظام شورایی کشور نیست، این یک ظرفیت بی بدیل و عظیم در کشور است.

وی ادامه داد: در هیچ دوره‌ای ما شاهد این نگاه مثبت به نظام شورایی نبودیم، یک فصل قانون اساسی به شورا‌ها اختصاص پیدا کرده و بیش از ده‌ها اصول به صورت مستقیم و غیر مستقیم به شورا مربوط می‌شود.

رییس شورای عالی استان‌ها گفت: عقب ماندگی‌های بسیار بزرگی اساسی در شورا‌ها به وجود آمده و شورا‌ها تمام توان خود را می‌گذارند که یار دولت باشند و نمی‌خواهیم برای دولت بار باشیم.

رییس شورای عالی استانها تاکید کرد: اولین مطالبه و درخواست نمایندگان از دولت این است که دستوراتی که ریس جمهور در اجلاسیه عنوان کردند، بار اجرایی بگیرد،

وی یاداور شد: ما یک مشکل جدی داریم و ان این است که ۷۰ درصد املاک و اسناد کشور قول نامه ای است، وعده دولت بحث مسکن است و با استفاده از ظرفیت ها می توان بافت فرسوده را اصلاح کرد و در تامین مسکن اقداماتی انجام داد.

نظرات بینندگان