arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۳۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۰ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۱

معاون امور زنان ریاست جمهوری: ما متولی موضوعات مربوط به حجاب نیستیم؛ شورای انقلاب فرهنگی و مجلس هستند / مطلب خاصی تاکنون به ما عنوان نشده

انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری درباره برنامه‌های این معاونت در حوزه زنان و اینکه آیا با توجه به اتفاقات اخیر در حوزه حجاب برنامه‌های جدید قرار است، اجرا شود و آیا پیشنهادهای از سوی این معاونت ارائه شده است؟ گفت: متولی این موضوعات معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیست و شورای انقلاب فرهنگی و مجلس متولی این مساله هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از افزایش ۵۰ درصدی بودجه مربوط به زنان خبر داد و گفت: همچنین یک درصد بودجه دستگاه‌ها به طرح‌های ارتقا و توانمندسازی زنان اختصاص می‌یابد.

به گزارش «انتخاب»، انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری درباره برنامه‌های این معاونت در حوزه زنان و اینکه آیا با توجه به اتفاقات اخیر در حوزه حجاب برنامه‌های جدید قرار است، اجرا شود و آیا پیشنهادهای از سوی این معاونت ارائه شده است؟ گفت: متولی این موضوعات معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیست و شورای انقلاب فرهنگی و مجلس متولی این مساله هستند.

وی در گفت‌وگو با مهر افزود: در مجلس و شورای انقلاب فرهنگی باید تصمیم گیری شود و مطلب خاصی تاکنون به ما عنوان نشده است.

خزعلی درباره بودجه ۱۴۰۲ معاونت زنان گفت: بودجه سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۵۰ درصد افزایش یافته است و ردیف مستقل برای این مساله درنظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: همچنین یک درصد بودجه دستگاه‌ها به طرح‌های ارتقا و توانمند سازی زنان اختصاص می‌یابد.

نظرات بینندگان