arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۲۳ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۱

توهین‌های بی‌سابقه ساپینتو در نشست خبری: امیدوارم این لیگ جنگل تمام شود / در این جنگل حیوان‌ها وقتی عقب می‌افتند، در زمین دنبال دعوا می‌گردند

استقلال عصر امروز در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ٢ بر صفر از سدپیکان گذشت. ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال در نشست خبری بعد از این مسابقه در حالی که به شدت از مجتبی حسینی همتای خود در تیم پیکان ناراحت بود جملاتی بر زبان آورد که توهین آمیز و زشت بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری بعد از بازی با پیکان از الفاظ زشت و ناپسندی استفاده کرد.

استقلال عصر امروز در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ٢ بر صفر از سدپیکان گذشت.

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال در نشست خبری بعد از این مسابقه در حالی که به شدت از مجتبی حسینی همتای خود در تیم پیکان ناراحت بود جملاتی بر زبان آورد که توهین آمیز و زشت بود.

این در شرایطی است که مترجم ساپینتو بخشی از حرف‌های این مربی را ترجمه نکرد درست همان قسمتی که حاوی توهین‌ بود.

ساپینتو د این نشست خبری گفت: «امیدوارم این لیگ جنگل تمام شود. در این جنگل حیوان‌ها وقتی عقب می‌افتند، در زمین دنبال دعوامی‌‌گردند. اینها مثل حیوان می‌مانند».

اینکه چگونه ساپینتو که در چند ماه حضورش در ایران چند بار به دلیل اعتراض محروم شده به خودش اجازه می‌‌دهد اینگونه صحبت کند،جای تأمل دارد‌.

 فدراسیون فوتبال در واکنش به این اتفاق در سایت رسمی خود نوشت: «در پی تخلف صورت گرفته از سوی ریکاردو ساپینتو، سرمربیتیم استقلال مبنی بر عدم رعایت ماده 71 مقررات انضباطی و اظهارات توهین آمیز پس از دیدار مقابل پیکان، ابلاغ می‌شود که نامبردهظرف مهلت 48 ساعت دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی ارسال کند».

نظرات بینندگان