arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۵۳۶۲
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۸ - ۲۷ بهمن ۱۴۰۱

نمایندگی ایران در سازمان ملل: آدرس به اصطلاح رهبر جدید القاعده نادرست است / این اطلاعات می‌تواند مانع تلاش‌ها برای مبارزه با تروریسم شود

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل ادعای حضور سرکرده گروه تروریستی القاعده را در ایران رد کرد. نمایندگی ایران اعلام کرد: گفتنی است آدرس به اصطلاح رهبر (سرکرده) تازه منصوب شده القاده نادرست است. این اطلاعات نادرست می‌تواند بطور بالقوه مانع تلاش‌ها برای مبارزه با تروریسم شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل ادعای حضور سرکرده گروه تروریستی القاعده را در ایران رد کرد.

نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد تصریح کرد: شبکه جهانی القاعده پس از مرگ اسامه بن لادن برچیده شد و این سازمان دیگر وجود ندارد اما ایدئولوژی افراطی آن همچنان پابرجاست.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل اظهار داشت: گروه داعش جایگزین القاعده شده و شکل جدیدی از تروریسم را به وجود آورده است.

این نمایندگی ادامه داد: گفتنی است آدرس به اصطلاح رهبر (سرکرده) تازه منصوب شده القاعده نادرست است. این اطلاعات نادرست می تواند بطور بالقوه مانع تلاش ها برای مبارزه با تروریسم شود.

ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا عصر چهارشنبه به وقت محلی در نشستی خبری در واشنگتن مدعی شد " سیف العدل" سرکرده جدید گروه تروریستی القاعده ، در ایران حضور دارد.

نظرات بینندگان