arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۶۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۱ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۱

پورمحمدی: كانديداتوري‌ام را به وقتش اعلام مي‌كنم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رييس سازمان بازرسي كل كشور تاكيد كرد كه اگر تصميم داشته باشد وارد عرصه‌ي انتخابات رياست جمهوري شود به وقتش اين تصميم را اعلام خواهد كرد.

حجت‌الاسلام و المسلمين مصطفي پورمحمدي رييس سازمان بازرسي كل كشور در گفت‌وگو با ايسنا ، در خصوص گمانه‌زني‌هايي كه درباره حضورش در انتخابات رياست‌جمهوري مطرح شده است، اظهاركرد:‌ در حال حاضر زمان خدمت، كار و رفع مشكلات مردم است و هر تصميمي را در زمان خودش اعلام مي‌كنم.

وي خاطرنشان كرد: ما مسئولان در حال حاضر وظيفه خدمت‌رساني داريم تا مشكلات و گرفتاري‌هاي مردم را بررسي و برطرف كنيم. اگر زماني تصميم داشتم وارد عرصه انتخابات رياست جمهوري و كانديداتوري آن شوم به وقتش اين موضوع را اعلام خواهم كرد.

پيش از اين نيز «مصطفي پورمحمدي» اعلام كرده بود كه سفرهاي استاني‌ و جلسات دانشگاهي‌اش همواره برقرار بوده و ارتباطي به انتخابات آينده رياست جهموري ندارد.

رييس سازمان بازرسي كل كشور در ادامه درباره‌ي ورود سازمان بازرسي در موضوع علت گراني‌هاي اخير در كشور نيز تصريح كرد: سازمان بازرسي دراين راستا نقشي ندارد زيرا به حوزه ما مربوط نيست. همچنين شوراي دستگاه نظارتي نيز نظارت عام بر وزارتخانه‌ها را دارد كه آيا وظايف‌شان را به نحو احسن انجام مي‌دهند اما درباره موضوع گراني دخالت نمي‌كند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
11
0
سلام،منش و ادبيات و گفتمان اقتصادي محسن رضايي قابليت ايجاد تحول در مديريت و اقتصاد كشور را خواهدداشت
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
1
0
سلام ،راي من محسن رضايي
نظرات بینندگان