arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۶ - ۱۲ اسفند ۱۴۰۱

اشرف حکیمی ستاره تیم ملی مراکش و باشگاه پاری سن ژرمن به اتهام تجاوز جنسی تحت تعقیب قرارگرفت

اشرف حکیمی ستاره اسپانیایی-مراکشی باشگاه پاری سن ژرمن متهم به تجاوز جنسی به یک زن ۲۴ ساله شد. بازیکن ۲۴ ساله تیم ملی مراکش پنجشنبه توسط نیرو‌های پلیس منطقه «اوت سن» مورد بازجویی قرار گرفت و در حال حاضر تحت بازجویی وتعقیب قضایی قراردارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یورونیوز: اشرف حکیمی ستاره اسپانیایی-مراکشی باشگاه پاری سن ژرمن متهم به تجاوز جنسی به یک زن ۲۴ ساله شد.

دادستانی نانتر، حومه شمالی شهر پاریس، به خبرگزاری فرانسه گفته که حکیمی متهم است که یک زن ۲۴ ساله را در ۲۵ فوریه، یکشنبه گذشته، مورد تجاوز و آزار جنسی قرارداده است.

بازیکن ۲۴ ساله تیم ملی مراکش پنجشنبه توسط نیروهای پلیس منطقه «اوت سن» مورد بازجویی قرار گرفت و در حال حاضر تحت بازجویی وتعقیب قضایی قراردارد.


این زن همان روز برای محکوم کردن این تجاوز توسط اشرف حکیمی به پاسگاه پلیس در «وال دو مارن»، حومه دیگری در پاریس مراجعه کرده است.

شاکی به دادستان گفته که با اشرف حکیمی روی اینستاگرام آشنا شده و عصر همان روز با یک تاکسی خصوصی که این فوتبالیست برای او رزرو کرده، به خانه این بازیکن رفت. شاکی پرونده مدعی است با لگدزدن از شر این بال چپ پاری سن ژرمن و رفیق شفیق کیلیان امباپه، رها شده است.

اشرف حکیمی یکی از ستارگان تیم ملی مراکش در جام جهانی قطر درخشید و یکی از عوامل اصلی صعود تاریخی سرخپوشان به مرحله نیمه نهایی بود.

حکیمی زاده شهر مادرید است و فوتبال را از باشگاه رئال مادرید آغاز کرد. شایعاتی مبنی بر درخواست طلاق همسر اشرف حکیمی، هیبا ابوک، هنرپیشه اسپانیایی نیز در برخی رسانه ها درج شده است. حکیمی و ابوک یک فرزند هم دارند.

نظرات بینندگان