arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۸۰۵۱
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۴ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۱

معرفی برند چرم آرا یکی از بهترین های صنعت مد و پوشاک

شروع فعالیت و اولین شعبه‌ی چرم آرا، به دهه‌ی 60 برمی‌گردد و در زمینه‌ی طراحی، تولید و عرضه‌ی محصولات چرم در حوزه‌ی مد و فشن بوده است. اکنون نیز فعالیت این برند هم‌چون گذشته با وجود تمامی فراز و نشیب‌هایی که داشته، ادامه‌دار است. مشتری‌مداری و حفظ کیفیت محصولات یکی از مهم‌ترین اهداف در چرم آرا است و اکثر افرادی که حداقل یکبار تجربه‌ی خرید از محصولات چرمی چرم آرا را داشته‌اند جزء مشتریان وفادار این برند محسوب می‌شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معرفی برند چرم آرا یکی از بهترین های صنعت مد و پوشاک

اگر از طرفداران مد و استایل‌های خاص هستید حتما باید نام " برند چرم آرا " را شنیده باشید؛ چرا که چرم آرا در طول سال‌‌ها فعالیت خود با طراحی و تولید محصولات خاص چرمی زنانه و مردانه از کیف و کفش تا اکسسوری در بین افرادی که در پوشش خود از مد و ترند روز پیروی می‌کنند طرفداران زیادی پیدا کرده است.

برند چرم آرا از معدود برندهای ایرانی است که در کنار تولید محصول چرمی با کیفیت به طراحی آن نیز نگاهی خاص و ویژه دارد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا بیشتر با برند چرم آرا آشنا شویم.

معرفی برند چرم آرا

شروع فعالیت و اولین شعبه‌ی چرم آرا، به دهه‌ی 60 برمی‌گردد و در زمینه‌ی طراحی، تولید و عرضه‌ی محصولات چرم در حوزه‌ی مد و فشن بوده است. اکنون نیز فعالیت این برند هم‌چون گذشته با وجود تمامی فراز و نشیب‌هایی که داشته، ادامه‌دار است. مشتری‌مداری و حفظ کیفیت محصولات یکی از مهم‌ترین اهداف در چرم آرا است و اکثر افرادی که حداقل یکبار تجربه‌ی خرید از محصولات چرمی چرم آرا را داشته‌اند جزء مشتریان وفادار این برند محسوب می‌شوند. اگر تجربه‌ی خرید محصولات چرم از این برند معتبر و شناخته‌شده را نداشته باشید حتماً برای شما جای سؤال است که تنوع محصولات به چه صورت است؟ در ادامه پرفروش‌ترین محصولات چرم آرا را برای شما معرفی می‌کنیم.

معرفی محصولات

همان‌طور که اشاره کردیم تنوع محصولات در فروشگاه اینترنتی چرم آرا بسیار بالا است. محصولات را می‌توان به سه گروه مختلف تقسیم‌بندی کرد که شامل محصولات مناسب برای خانم‌ها، محصولات چرم برای آقایان و محصولات چرم سازمانی می‌شوند. در ادامه جزئیات این محصولات را برای شما شرح می‌دهیم.

معرفی برند چرم آرا یکی از بهترین های صنعت مد و پوشاک

محصولات چرم آرا برای خانم‌ها و آقایان

پرفروش‌ترین محصولات چرمی که فروشگاه معتبر چرم آرا برای مردان و زنان طراحی کرده و به فروش می‌رساند شامل موارد و گزینه‌های زیر می‌شوند:

  • انواع کیف دستی چرم
  • انواع کیف دوشی چرم
  • انواع کیف پاسپورتی چرم
  • بوت و نیم بوت چرم
  • کفش روزمره زنانه و مردانه
  • کفش تخت و طبی
  • کفش‌های پاشنه‌دار زنانه
  • انواع کیف پول زنانه و مردانه
  • کوله پشتی
  • ست‌های زنانه
  • کمربند
  • و اکسسوری چرم مردانه و زنانه

محصولات سازمانی چرم آرا

جالب است بدانید که محصولات سازمانی چرم آرا سالانه با استقبال بالایی از سوی سازمان‌های دولتی، خصوصی و ... روبه‌رو شده و محصولات متنوعی از جمله ست هدیه، کیف پول، کمربند و ... عرضه می‌کند.

مزیت خرید از فروشگاه محصولات چرمی چرم آرا

شاید با خود بگویید «چرا باید از برند چرم آرا خرید کنیم؟»  در پاسخ این سؤال می‌توان درباره‌ی مزیت خرید از برند شناخته شده چرم آرا گفت. مهم‌ترین مزیت‌های رقابتی چرم آرا به شرح زیر است:

طراحی زیبا و به‌روز محصولات چرم

وقتی از برند چرم آرا خرید می‌کنید، دیگر نگران ترند بودن محصولات نبوده و از این بابت اطمینان خاطر خواهید داشت. الگوی محصولات چرم مطابق مد روز طراحی شده و می‌توان کلیه‌ی محصولات را از نظر طرح منحصربه‌فردی که دارند با بهترین برندهای روز دنیا در یک سطح و طیف در نظر گرفت.

توجه به نیاز و سلیقه‌ی افراد

جالب است بدانید که طراحان محصولات چرمی در فروشگاه آنلاین و حضوری چرم آرا در وهله‌ی اول نیاز مشتریان را مدنظر داشته و طبق سلیقه و نیاز مشتریان خود بهترین‌ها را تولید و عرضه می‌کند. اگر بسیار سخت‌پسند هستید و از محصولات منحصربه‌فرد استقبال می‌کنید می‌توانید موارد دلخواه خود را در محصولات چرم آرا جست‌وجو کنید.

کیفیت مرغوب محصولات چرم

به جرأت می‌توان گفت که در محصولات برند چرم آرا کیفیت و مرغوبیت جنس حرف اول را می‌زند. در طی چهار دهه فعالیتی که چرم آرا در خصوص تولید و عرضه‌ی محصولات چرم داشته همواره کیفیت را اولویت خود قرار داده و از این بابت مشتریان خود را نیز راضی نگه داشته است.

قیمت مناسب و منصفانه

کافی است قیمت محصولات چرم را با یکدیگر مقایسه کرده و فاکتور کیفیت، طبیعی و مصنوعی بودن چرم، نوع دباغی، شکل ظاهری و سایر عوامل دیگر را در نظر داشته باشید. با توجه به کلیه‌ی موارد عنوان ‌شده، قیمت محصولات چرم آرا، با توجه به مرغوبیت محصولات بسیار منصفانه است و از طرفی کالاهای خریداری شده دوامی طولانی مدت دارند.

ارائه ضمانت و گارانتی خرید

از دیگر مزیت‌های مهم خرید از برند چرم آرا امکان مرجوع کردن کالا و تعویض آن تا 7 روز پس از خرید است. از طرفی کلیه‌ی محصولات خریداری شده از چرم آرا دارای 12 ماه ضمانت گارانتی بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل از این طریق می‌توانید پیگیری کنید.

معرفی برند چرم آرا یکی از بهترین های صنعت مد و پوشاک

شعب برند چرم آرا

خوشبختانه مشتریان می‌توانند محصولات چرم مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های حضوری چرم آرا یا به‌صورت اینترنتی و از طریق وب‌سایت رسمی چرم آرا خریداری کنند. چرم آرا دارای سه شعبه‌ی حضوری در تهران است. شعبه‌ی روشا در نیاوران، شعبه‌ی نارمک در میدان هفت حوض و شعبه‌ی سعادت آباد در میدان کتاب واقع شده است. شما عزیزان می‌توانید نزدیک‌ترین شعبه به منطقه‌ی خود را انتخاب کرده و برای خرید حضوری اقدام کنید.

همان‌طور که اشاره کردیم اگر در سایر استان‌های خارج از تهران هستید، بدون هیچ‌گونه محدودیتی می‌توانید برای خرید از محصولات برند چرم آرا به‌صورت آنلاین اقدام کرده و در اقصی نقاط ایران محصولات درجه یک را با سلامت کامل دریافت کنید.

فروش سازمانی برای سازمان‌های متفاوت

از دیگر قابلیت‌های چرم آرا، فروش محصولات و هدایای سازمانی به سازمان، شرکت و مؤسسات متفاوت است. اگر شما قصد خرید هدایا سازمانی از برند چرم آرا را دارید می‌توانید به راحتی با یک تماس تلفنی تعداد مشخصی از محصولی را که مد نظر دارید اعلام کنید تا با یک تخفیف سازمانی خوب یک محصول درجه یک با یک بسته بندی فوق العاده شیک را دریافت کنید.

سخن پایانی

در این مطلب شما را با برند چرم آرا که یکی از بزرگترین برندهای تولید کننده محصولات چرم در ایران است آشنا کنیم.

هر زمان قصد خرید محصولات چرمی را داشتید می‌توانید بدون هیچگونه تردیدی با چند کلیک از سایت چرم آرا اقدام به خرید محصول مد نظر خود کنید و سپس در کوتاه‌ترین زمان ممکن کالای خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید. همچنین در صورتی که برای خرید و ثبت سفارش محصولات مثل خرید کیف دوشی زنانه یا محصولات دیگر سوالی داشتید از طریق شبکه‌های اجتماعی یا تلفن تماس چرم آرا با کارشناسان فروش این شرکت در تماس باشید.

نظرات بینندگان