arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۸۳۵۶
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۳ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۱

پیروزی بایرلورکوزن در لیگ اروپا؛ سردار آزمون ۶۰ دقیقه بازی کرد / توقف آرسنال در زمین اسپورتینگ

بایرلورکوزن در ورزشگاه بای‌آرنا با قضاوت داویده ماسا میزبان فرنس‌واروش بود که در نهایت این دیدار با برتری دو بر صفر لورکوزن به پایان رسید. در این دیدار کارم دمیربای در دقیقه ۱۰ و ادموند تاپسوبا در دقیقه ۸۶ برای لورکوزن گلزنی کردند. سردار آزمون لژیونر فوتبال ایران در ترکیب اصلی بایرلورکوزن حضور داشت و در دقیقه ۶۰ جای خود را به امینه آدلی داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: تیم فوتبال آرسنال با تساوی ۲ بر ۲ در خانه اسپورتینگ متوقف شد.

دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه با برگزاری چهار دیدار آغاز شد. در مهم‌ترین آنها اسپورتینگ در ورزشگاه ژوزه آلوالاده با قضاوت توبیاس اشتیلر میزبان آرسنال بود که در نهایت این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

توپچی ها در فرمی فوق‌العاده به استقبال چالش خود در لیگ اروپا خواهند رفت؛ هم شاگردان آرتتا و هم نماینده پرتغال در هر ۴ دیدار اخیر خود در تمامی رقابت‌ها به برتری رسیده‌اند و انتظار می رود امشب شاهد جدال نزدیک و حساسی باشیم

برای آرسنال در این دیدار ویلیام سالیبا(۲۲) و هیدماسا موریتا (گل به خودی ۶۲) گلزنی کردند و در مقابل ایناسیو (۳۴) و پائولینیو (۵۵) گل‌های میزبان را در این دیدار به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار مهم این ساعت بایرلورکوزن در ورزشگاه بای‌آرنا با قضاوت داویده ماسا میزبان فرنس‌واروش بود که در نهایت این دیدار با برتری دو بر صفر لورکوزن به پایان رسید. در این دیدار کارم دمیربای در دقیقه ۱۰ و ادموند تاپسوبا در دقیقه ۸۶ برای لورکوزن گلزنی کردند.

سردار آزمون لژیونر فوتبال ایران در ترکیب اصلی بایرلورکوزن حضور داشت و در دقیقه ۶۰ جای خود را به امینه آدلی داد.

نتایج سایر دیدارها به شرح زیر است:

یونیون برلین ۳ - سن ژیلواز ۳

آاس رم ۱ - رئال سوسیداد صفر

نظرات بینندگان