arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۹۱۲۲
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۲ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۱

وزیر آموزش و پرورش: برای همکارانی که سال گذشته بازنشسته شده بودند، ٩٠٠ هزار حکم صادر شده / اعتراض در رتبه‌بندی حق همکاران من است

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه‌بندی معلمان، اظهار کرد: برای همکاران عزیز بازنشسته که سال گذشته بازنشسته شده بودند، بیش از ٩٠٠ هزار حکم صادر شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پانا: وزیر آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان توضحاتی ارائه داد.

یوسف نوری در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره رتبه‌بندی معلمان، اظهار کرد: برای همکاران عزیز بازنشسته که سال گذشته بازنشسته شده بودند، بیش از ٩٠٠ هزار حکم صادر شده است.

وی افزود: شنیدم اعتراضاتی بوده است که با پیگیری‌هایی که انجام دادم مشخص شد منشاء اعتراضات دو چیز است؛ یکی اینکه رتبه‌بندی شروع شده است و امسال در سقف اعتباری که برای آن تصویب شده پرداخت خواهد شد. از ابتدای سال ‌۱۴۰۲ برای همکاران عزیزمان همان رتبه‌ای که دارند پرداخت‌ها صورت خواهد گرفت. اعتراضات حق همکاران من است و تمام فرایند رتبه‌بندی در سامانه که پیش‌بینی شده است ثبت می‌شود بنابراین همه دستگاه‌های نظارتی و همکاران می‌توانند روند را در سامانه مشاهده کنند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: ممکن است اشخاصی به امتیازات خود اعتراض داشته باشند با ثبت اعتراض هیات ممیزه، آن را بررسی و نتیجه اعتراض را اعلام می‌کنند. همچنین ممکن است همکاران آیین‌نامه را کامل نخوانده باشند یا مدارک را به صورت کامل بارگذاری نکرده باشند. توصیه می‌کنیم که این کار را انجام دهند و دقیق مدارک را بارگذاری کنند.

نظرات بینندگان