arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۰۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۴ - ۰۴ فروردين ۱۴۰۲

امام جمعه گلستان: حجاب اصلی‌ترین رکن جمهوری اسلامی است؛ مسئولان در خصوص حجاب عقب نشینی نکنند / مسئولان حجاب در ادارات، درمانگاه‌ها، داروخانه‌ها، بازار، فروشگاه‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها را کنترل کنند / با کسانی که تظاهر به روزه خواری می‌کنند برخورد جدی شود

حجت الاسلام محمود نور پور امام جمعه گلستان با اشاره به اینکه حجاب اصلی ترین رکن جمهوری اسلامی است گفت: مسئولین در خصوص حجاب عقب نشینی نکنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهر: امام جمعه گلستان با اشاره به اینکه حجاب اصلی ترین رکن جمهوری اسلامی است گفت: مسئولین در خصوص حجاب عقب نشینی نکنند.

حجت الاسلام محمود نور پور در اولین نماز جمعه سال ۱۴۰۲ در خطبه‌های سیاسی نماز جمعه این هفته گلستان ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: ما از مسئولین متولی خواستاریم در ادارات، اماکن‌ها، درمانگاه‌ها، داروخانه‌ها، بازار، فروشگاه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها حجاب را کنترل کنند.

وی در ادامه گفت: حجاب اصلی ترین رکن جمهوری اسلامی است، جمهوری اسلامی مملکت امام زمان (ع) است، جمهوری اسلامی مملکت فاطمه زهرا (س) است.

نورپور در خصوص ماه مبارک رمضان اظهار داشت: از نیروی انتظامی و عامران امر به معروف و نهی از منکر درخواست داریم با کسانی که تظاهر به روزه خواری دارند برخورد جدی کند.

امام جمعه شهر گلستان در ادامه عنوان داشت: از اتاق اصناف، اداره بازرگانی و فرماندار انقلابی شهرستان مطالبه داریم که به این موضوع ورود کنند تا احدی در انظار عمومی تظاهر به روزه خواری نکند.

نظرات بینندگان