arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۰۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۹ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۲

سخنگوی کمیسیون فرهنگی: در آینده‌ای نزدیک، ترک فعل‌ها و سکوت مسئولین در حوزه حجاب را مورد پیگیری قرار می‌دهیم / مصادیق تخلف از قانون را برای رسیدگی به قوه قضاییه ارسال خواهیم کرد

احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت حجاب در سطح جامعه گفت: دولت و قوه قضاییه کشف حجاب و به طور کل با موضوع بدحجابی برخورد کنند و برای برخورد با بدحجابی مجلس در کنار دولت و قوه قضائیه است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت حجاب در سطح جامعه گفت: دولت و قوه قضاییه کشف حجاب و به طور کل با موضوع بدحجابی برخورد کنند و برای برخورد با بدحجابی مجلس در کنار دولت و قوه قضائیه است.

احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به وضعیت حجاب در سطح جامعه گفت: دولت و قوه قضاییه کشف حجاب و به طور کل با موضوع بدحجابی برخورد کنند.

وی افزود: مجلس در برخورد با بدحجابی و مصادیق آن در کنار دولت و قوه قضائیه است و هر جا که ابهام و یا خلاف و یا نقض قانون وجود دارد دولت و قوه قضاییه می‌توانند لایحه آن را به مجلس دهند تا با تصویب قوانین جدید خلأهای قانونی در این حوزه رفع شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: متاسفانه مشاهده سکوت و بی تفاوتی عده‌ای از مسئولان در قبال مصادیق بدحجابی و ازجمله کشف حجاب هستیم که در این باره باید بگویم گناه و جرم مسئولی که در قبال کشف حجاب و بی تفاوت باشد و سکوت اختیار کند سنگین‌تر از کسی است که مرتکب کشف حجاب می شود.

راستینه خاطرنشان کرد: ۳۲ دستگاه در قبال مسئله عفاف و حجاب مسئولیت دارند و همه آنها باید از تمام ظرفیت خود برای السا و انجام کارهای فرهنگی برای تبلیغ و ترویج حجاب استفاده کنند.

وی افزود: در کنار برخورد قانونی با مصادیق کشف حجاب با مسئولینی هم که در قبال این موضوع سکوت اختیار می کنند و بی‌تفاوت هستند باید برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: ما در آینده ای نزدیک ترک فعل ها و سکوت و بی تفاوتی مسئولینی که در حوزه عفاف و حجاب مسئولیت دارند در قبال کشف حجاب را در قالب ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی مجلس مورد رسیدگی و پیگیری قرار می‌دهیم و مصادیق تخلف از قانون را برای رسیدگی به قوه قضاییه ارسال خواهیم کرد.

نظرات بینندگان