arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۲۸۳۲
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۵ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۲

متلک‌پراکنی منجر به قتل شد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل جنایت در بوستان آزادگان خبر داد و گفت: قاتل علت این درگیری را متلک‌پرانی مقتول اعلام کرد. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایرنا :رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل جنایت در بوستان آزادگان خبر داد و گفت: قاتل علت این درگیری را متلک‌پرانی مقتول اعلام کرد. 
 
به گزارش پلیس، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی روز یکشنبه اظهار داشت: فروردین‌ سال جاری، وقوع یک فقره قتل در بوستان آزادگان محله فشافویه به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ گزارش داده شد.
 
وی افزود: با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل وقوع حادثه حاضر و با جسد پسر جوانی مواجه شدند که هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های ابتدایی نیز نشان می‌داد، مقتول با فرد ناشناسی درگیر شده است.
 
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان با روش‌های علمی‌ متوجه شدند قاتل و نامزدش در بوستان آزادگان مشغول قدم زدن بودند که مقتول به آنها متلک‌گویی کرده و به همین خاطر درگیری خونینی میان آنها آغاز شده که در جریان این نزاع، قاتل پسر جوان را با ضربه چاقو به قتل رسانده است.
 
متلک‌پراکنی منجر به قتل شد
 
این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان در گام بعدی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و بررسی‌های تخصصی، هویت متهم را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد او پس از ارتکاب جنایت به یکی از شهرهای همجوار پایتخت فرار کرده است.
 
گودرزی اضافه کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی، راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی انتقال دادند.
 
وی گفت: تحقیقات از متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی انجام شد و وی به جرم خود مبنی بر قتل پسر جوان در بوستان آزادگان محله فشافویه اعتراف و دلیل جنایت را متلک‌پراکنی مقتول به نامزدش عنوان کرد.
 
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهارداشت: با صدور رأی قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.
 
 
 

 

نظرات بینندگان