arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۵۲۶۸
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۳ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲

داداش زاده: پرسپولیسی ها نباید اسیر حاشیه شوند/ یک اشتباه باعث از دست رفتن قهرمانی می شود

پیشکسوت پرسپولیس گفت:سرنوشت قهرمانی سرخپوشان در دست خودشان است و نباید وارد حاشیه و جنگ روانی شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بهزاد دادش زاده پیشکسوت پرسپولیس درباره برد سرخپوشان برابر تیم پیکان اظهار کرد: بازی خوبی بود و به مراتب بازی تیم‌های بالای جدول با تیم‌های پایین جدول سخت می‌شود و تیم پیکان هم اتوبوسی دفاع می‌کرد. البته این گونه دفاع کردن هم هنر است. یحیی گل محمدی با تعویض‌های خود که باید زودتر هم انجام می‌داد باعث شد که ورق بازی برگردد و پرسپولیسی‌ها به گل برسند و دل هواداران شاد شد.

او افزود: متاسفم برای برخی از پیشکسوتان فوتبال که مصاحبه غیر منطقی می‌کنند و همین موضوع باعث شد که داور بازی یک پنالتی صددرصد را برای پرسپولیس نگرفت. تیم استقلال اسیر حاشیه شد و چوب تو چرخ پرسپولیس کرد و قهرمانی را از دست داد. مربی خارجی با دلالی وارد فوتبال ما شد، سابقه فیروزی را نمی‌داند. به نظرم آبی پوشان به حاشیه باختند.

داداش زاده تصریح کرد: تیم پرسپولیس برخلاف استقلال با آرامش برابر پیکان بازی کرد و برد شیرینی به دست آورد. به نظرم سرخپوشان نباید اسیر حاشیه شوند و بعضی‌ها می‌خواستند با مطرح کردن بازی در ورزشگاه آزادی، سرخپوشان را وارد حاشیه کنند، اما موفق نبودند. فوتبال آن قدر بی در و پیکر شده که هر ننه قمری اظهار نظر می‌کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان می‌توانند قهرمان لیگ شوند، گفت: تیم پرسپولیس ۲ بازی دیگر پیش رو دارد و قهرمانی در دست خودش است و نباید مشکل تراشی کند و به حاشیه برود و وارد جنگ روانی نشود.

او درباره شانس سپاهان برای قهرمانی بیان کرد: سپاهان یکی از تیم‌های خوب لیگ است و قهرمانی دست خودش بود، اما با یک اشتباه صدرنشینی را از دست داد. یک اشتباه باعث می‌شود که یک تیم جای خود را به تیم دیگر در صدر جدول بدهد و قهرمانی را از دست بدهد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال
نظرات بینندگان