arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۶۴۱
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۱ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۱

نخست وزیر سابق روسیه: حمله ی زمینی به ایران غیرممکن است/پس از حمله به ایران، تهران ساخت سلاح هسته ای را آغاز می کند

پریماکف نخست وزیر سابق روسیه گفت: چنین ماجرایی برای گرجستان اتفاق افتاد. ساکاشویلی رئیس جمهور این کشور امیدوار بود که امریکا در جنگ سال 2008 دخالت کند که این اتفاق نیافتاد. برخی از اسرائیلی ها ممکن است از طریق برخی از سیاستمداران امریکایی خارج از دولت اوباما متقاعد به حمله به ایران شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


پریماکف نخست وزیر سابق روسیه درگیری ها در سوریه را جنگی تمام عیار با حضور نیروهای خارجی دانست و نسبت به حمله ی هوایی اسرائیل به ایران هشدار داد.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، پریماکف که متخصص و کارشناس مسائل خاورمیانه است در گفتگو با روزنامه "روسیا گزتا" گفت: کمک امریکا، عربستان سعودی و قطر به مخالفان سوری دخالت مسقیم در امور کشوری دیگر است که منجر به رنج و ازار غیرنظامیان این کشور شده است.

وی با بیان اینکه موضع روسیه در خصوص بحران سوریه مناسب، منصفانه و اخلاقی است گفت:  بشار اسد و حزب بعث میلیون ها طرفدار در سوریه دارند و تدوام دخالت خارجی تنها به افزایش تنش و تلفات منجر می شود.

وی ادامه داد: اتحادیه عرب از مخالفان سوریه حمایت می کند، چراکه نگران  تشکیل "کمربند شیعی" توسط سوریه، عراق، ایران و لبنان است.

وی در ادامه در خصوص حمله به ایران گفت: این موضوع به موضع آمریکا در این خصوص بستگی دارد.

رئیس سابق سازمان اطلاعاتی روسیه تایکد کرد: آمریکا از چنین اقدامی پیش از انتخابات ریاست جمهوری حمایت نمی کند.

وی اضافه کرد: چنین ماجرایی برای گرجستان اتفاق افتاد. ساکاشویلی رئیس جمهور این کشور امیدوار بود که امریکا در جنگ سال 2008 دخالت کند که این اتفاق نیافتاد. برخی از اسرائیلی ها ممکن است از طریق برخی از سیاستمداران امریکایی خارج از دولت اوباما متقاعد به حمله به ایران شوند.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب،نخست وزیر سابق روسیه گفت: حمله زمینی اسرائیل به ایران غیرممکن است و  نتیجه ی حمله هوایی می متواند نگران کننده و جدی باشد.

وی ادامه داد: ایران به سرعت از حمله بهبود می یابد و از معاهده بین المللی در مورد منع گسترش سلاح های هسته ای خارج می شود و برنامه ی ساخت سلاح هسته ای را اغاز می کند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
251
385
البته حمله زمینی به ایران غیر ممکن است ! اما زیاد به نظر پریماکفاعتماد نکنید ! ایشان در جنگ دوم خلیج فارس حمله امریکا به عراق را اساسا غیرممکن می دانست !!
پاسخ ها
بـابـایــــی
| UNITED STATES |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
بانظرقبلی وقدیمی ایشان کاری ندارم ولیکن تحلیل بالا دور از واقعیت به نظر نمیاد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
حمله زمینی اسرائیل به ایران غیرممکن است
میشه بفرمایید چگونه ممکن است !؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
نیروی زمینی ایران جز قدرتمند ترین نیروهای زمینی جهان به حساب میاد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
5
12
تا آخرین قطره خون با اسرائیل می جنگیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
4
9
ایران کشوری قدرتمند است و از بمب اتم قوی تر در اختیار دارد و این ملت ایران هستند که در عین وجود اختلافات سیاسی و نیز وجود اقوام گوناگون،در صورت هر گونه تهاجم خارجی، یکدست و متحد به مصاف دشمن خواهند رفت و این یعنی سلاح هسته ای و با یورش متهورانه، نه تنها اسراییل بلکه کشورهای حامی آن را به لرزه در خواهند در آورد.
نظرات بینندگان