arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۷۴۴۵
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۷ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۲

قفل هوشمند؛ امنیت یا تجملات؟!

کاربرد قفل‌های هوشمند بسیار متنوع است. جدا از امنیت و ایمنی بسیار بالایی که دارند، کاربردی‌بودن و سهولت استفاده از آنها نیز نکته بسیار مهمی به حساب می‌آید. قابلیت برنامه‌ریزی و ارسال هشدار برای شما، یکی از کاربردهای جذاب این قفل‌ها است. درعین‌حال، امکان کنترل از راه دور و به‌روزرسانی سیستم با ویژگی‌های جدید، از جمله مزایای دیگر این محصولات به شمار می‌آید. این نکته را نیز نباید فراموش کرد که قفل‌های هوشمند در طراحی‌های بسیار چشمگیر و خاصی موجود هستند و ازاین‌رو، شما می‌توانید یک خانه شیک با امکانات کاملاً دیجیتال و امن داشته باشید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در دنیای مدرن امروز، تقریباً چیزی را نمی‌توان یافت که تحت‌تأثیر تکنولوژی و همچنین مد روز نباشد. خرید قفل هوشمند نیز یکی از آن موارد جذابی است که نه‌تنها زندگی مدرن شما را تکمیل می‌کند، بلکه کارایی بسیار ویژه و مناسبی هم دارد. درواقع، نمی‌توان گفت که قفل‌های دیجیتال و هوشمند امروزی صرفاً برای زیبایی و تجملات ساخته شده‌اند و به اصطلاح پول را هدر می‌دهند. درواقع برعکس این قضیه صادق است. شما با خرید یک قفل هوشمند برای درب منزل، شرکت، انبار یا هر فضای دیگری، می‌توانید امنیت کامل آن را تضمین نمایید. اما برای آنکه با مزایای خرید این محصول دیجیتال بیشتر آشنا شوید، ادامه این محتوا می‌تواند به شما کمک کند.

قفل هوشمند؛ امنیت یا تجملات؟!

خرید قفل هوشمند برای منزل

تعریف و معرفی انواع قفل هوشمند

قفل دیجیتال دستگاهی هوشمند است که به WiFi یا بلوتوث وصل شده و دسترسی آسان و البته ایمن را برای ورود و خروج افراد، امکان‌پذیر می‌کند. قفل‌های هوشمند دارای امکانات بسیار گسترده و ایمنی هستند که قفل‌های سنتی به هیچ عنوان نمی‌توانند این نیازها را پوشش دهند. انواع مختلفی از قفل‌های دیجیتال موجود هستند که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قفل‌های بدون نیاز به کلید، از دسته قفل‌های هوشمندی هستند که با توجه به عوامل بیومتریک بدن مانند اثر انگشت، تشخیص چهره و صدا، شبکیه چشم یا با کمک یک پین کد مخصوص باز می‌شوند.

قفل‌های هوشمند متصل به تلفن همراه، ویژگی‌های خاصی دارند که فقط باز و بسته کردن درب را شامل نمی‌شود. شما می‌توانید با کمک گوشی همراه خود و بدون حضور فیزیکی در محل، با فردی که پشت درب منزل شماست صحبت کرده و حتی گرمایش و چراغ‌های منزل خود را با آن روشن و خاموش نمایید.

قفل‌ ریموت‌دار هم مدل دیگری از سیستم مدیریت و کنترل ایمنی است که کارایی و البته قیمت مناسبی دارد. استفاده از این قفل‌ها صرفاً برای درب پارکینگ کارایی ندارد و می‌توانید مدل‌های جدید آنها را برای درب منزل، محیط کار یا اتاق‌های خود نیز خریداری کنید.

قفل هوشمند با مدل ترکیبی را می‌توان بهترین و کاربردی‌ترین مدل در نظر گرفت. از این قفل‌ها با کمک کلید یا بدون آن استفاده می‌شود. اتصال به اینترنت، اثر انگشت، تشخیص چهره، پین و به‌طورکلی هر موردی که در مدل‌های دیگر وجود دارد، برای این قفل‌ها نیز در نظر گرفته شده است.

قفل هوشمند؛ امنیت یا تجملات؟!

کیفیت و زیبایی قفل هوشمند

امنیت قفل هوشمند چقدر است؟

اگر قصد خرید قفل هوشمند را دارید، ممکن است این سؤال برای شما پیش بیاید که آیا قفل‌های هوشمند به اندازه کافی ایمن هستند؟ طبق ارقام به دست آمده، سه‌چهارم سرقت‌ها از ناامن بودن درب خانه نشئت می‌گیرد. همچنین مشخص شده که قفل‌های هوشمند ویژه، می‌توانند تا 300 درصد بیشتر از قفل‌های سنتی، امنیت مکان مدنظر شما را حفظ کنند. اما خرید این قفل‌ها هم نیاز به دقت بالایی دارد؛ چراکه امکان هک‌کردن قفل‌های هوشمندی که برند معتبری ندارند، زیاد است. در این زمینه، به شما پیشنهاد می‌کنیم که خرید قفل هوشمند تنسر لاک را در اولویت خود قرار دهید. این شرکت، اولین تولیدکننده قفل‌های دیجیتال بیومتریک در ایران است و تمامی محصولات خود را با گارانتی طولانی مدت عرضه می‌نماید.

چرا قفل درب هوشمند را انتخاب کنیم؟

کاربرد قفل‌های هوشمند بسیار متنوع است. جدا از امنیت و ایمنی بسیار بالایی که دارند، کاربردی‌بودن و سهولت استفاده از آنها نیز نکته بسیار مهمی به حساب می‌آید. قابلیت برنامه‌ریزی و ارسال هشدار برای شما، یکی از کاربردهای جذاب این قفل‌ها است. درعین‌حال، امکان کنترل از راه دور و به‌روزرسانی سیستم با ویژگی‌های جدید، از جمله مزایای دیگر این محصولات به شمار می‌آید. این نکته را نیز نباید فراموش کرد که قفل‌های هوشمند در طراحی‌های بسیار چشمگیر و خاصی موجود هستند و ازاین‌رو، شما می‌توانید یک خانه شیک با امکانات کاملاً دیجیتال و امن داشته باشید.

قفل هوشمند؛ امنیت یا تجملات؟!

خرید بهترین قفل هوشمند

تأثیر قفل دیجیتال بر امنیت بیشتر است یا تجملات؟

مزایای استفاده از قفل‌های هوشمند، فراتر از تجملات و لاکچری بودن آنهاست. برای مثال، اگر دسته‌کلید شما گم شود، امکان کپی‌کردن دسته‌کلید و دستبرد به منزل بسیار زیاد است. اما کارت یا تگ‌های قفل‌های هوشمند، بلافاصله پس از گم‌شدن از روی سیستم حذف شده و امکان سوءاستفاده از آنها دیگر وجود ندارد. از دیگر مزایای این محصول، می‌توان به قفل‌شدن درب به صورت خودکار، امکان دسترسی بیش از 100 کاربر با اثر انگشت یا کدهای تعیین شده، ارسال هشدار امنیتی تعیین شده، تشخیص افزایش دما و حرارت در اثر آتش‌سوزی یا آسیب به درب منزل و حافظه دیجیتال با ثبت اطلاعات در تاریخ‌های مختلف، اشاره کرد.

بااین‌حال، نسبت به زیبایی و طراحی‌های خاص این نوع قفل‌ها هم نباید بی‌توجه بود. قفل‌های هوشمند با بهترین متریال‌های موجود تولید شده و برای هر کاربری، طرح متفاوتی دارند. برای مثال، شما می‌توانید با مراجعه به سایت تنسر لاک، تنوع طرح و رنگ‌ قفل‌های هوشمند را مشاهده و آنها را برای درب اتاق کودک، شرکت و منزل خود سفارش دهید. درنهایت باید گفت که قفل‌های دیجیتال، می‌توانند امنیت و آرامش را به شما هدیه داده و زندگی دیجیتال دنیای امروز را به خانه‌تان بیاورند.

قفل هوشمند از کجا بخریم؟

اقدام برای خرید قفل‌های هوشمند، نیازمند توجه به فاکتورهای بسیار مهمی همچون کیفیت ساخت، برند، طراحی محصول، خدمات پس از فروش و همچنین ضمانت کار است. قیمت نیز یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در انتخاب بهترین قفل هوشمند به حساب می‌آید. درنتیجه شما باید به سراغ بهترین شرکت‌ها در این حوزه بروید که کیفیت محصول را تضمین کرده و درعین‌حال، صفر تا صد طراحی و اجرای آن را به سرعت انجام دهند. در این زمینه، برندهای ایرانی و چینی بی‌کیفیت، بازار ایران را با چالش‌های بسیار زیادی روبرو کرده‌اند. درعین‌حال، قیمت بالا و عدم وجود پشتیبانی قوی از برندهای معتبر اروپایی نیز موجب شده که خرید آنها به‌صرفه نباشد.

درنتیجه به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ برترین برند ایرانی در زمینه تولید و عرضه قفل‌های هوشمند بروید. تنسر لاک با تعهد به نوآوری، توسعه و توانمندی، جدیدترین و باکیفیت‌ترین محصولات امنیتی را تولید کرده و آنها را به فروش می‌رساند. در حال حاضر، شما می‌توانید به صورت آنلاین و حضوری از این فروشگاه خرید کرده و از خدمات پس از فروش و ضمانت‌نامه بلندمدت آن نیز استفاده کنید. تمامی محصولات این شرکت بدون هیچ واسطه‌ای و با قیمت عمده به فروش می‌رسد. پس با یک خرید مطمئن از تنسر لاک، امنیت مالی و جانی خود و خانواده‌تان را تضمین نمایید.

نظرات بینندگان