arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۰۰ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۱

صادق گودرزی پس از کسب مدال نقره : با اين وضعيت انگيزه‌اي براي حضور در تيم ملي ندارم

"با اين وضعيت فعلي ديگر انگيزه‌اي براي حضور در تيم ملي ندارم و مي‌‌خواهم تنها دو سه سال براي بهتر كردن وضعيت مادي‌ام در ليگ كشتي بگيرم."
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
صادق گودرزي اعلام كرد انگيزه براي ادامه حضور در تيم ملي ندارد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا ، ملي‌پوش وزن 74كيلوگرم كشتي آزاد ايران پس از كسب مدال نقره المپيك در جمع خبرنگاران گفت: 10 سال است حرفه‌اي كشتي مي‌گيرم و چهار سال است كه در مسابقات جهاني و المپيك كشتي مي‌گيرم با اين وضعيت فعلي ديگر انگيزه‌اي براي حضور در تيم ملي ندارم و مي‌‌خواهم تنها دو سه سال براي بهتر كردن وضعيت مادي‌ام در ليگ كشتي بگيرم.

وي در پاسخ به اين سوال كه روزگاري قصد داشتيد ركورد تعداد مدال‌هاي ايران بزنيد، اما چه شده تصميم گرفته‌ايد در تيم ملي كشتي نگيريد، گفت: مگر دراين چند سال به ما چه داده‌اند. پاداش مدال نقره المپيك به اندازه پولي است كه يك سال در ليگ مي‌گيرم. با اين شرايط ديگر كشتي‌گرفتن كافي است. انگيزه‌اي براي ادامه كار در تيم ملي ندارم مگر اينكه دستور ويژه از سوي كادر فني باشد.

دارنده چهار مدال جهان و المپيك در مورد كشتي فينال خود گفت: تمام تلاشم را در فينال كردم اما زورم به حريف نرسيد. او برنامه داشت كه در 10 ثانيه آخر امتياز بگيرد، من هم دو بار اشتباه كردم و دو امتياز از دست دادم. البته تمام تلاشم را كردم تا طلا بگيرم اما نشد.
نظرات بینندگان