arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۸۸۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۵ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۱

هزینه و بودجه سریال‌های کم مخاطب ماه رمضان چقدر است؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سریال‌های کم مخاطب ماه رمضان امسال بحث بودجه‌های این سریال‌ها را به رسانه‌ها کشانده است. این پرداخت‌های میلیونی در حالی صورت می‌گیرد که سریال‌های ماه رمضان امسال به دلیل سطح کیفی پایین‌شان، انتقادات فراوانی را برانگیخته‌اند.

به گزارش انتخاب به نقل از کافه‌سینما، در میان سریال‌های امسال ماه رمضان،کمترین هزینه برای تولید مجموعه تلویزیونی «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» با دقیقه‌ای ۹۰۰ هزار تومان بوده است و سریال‌های «چمدان» با دقیقه‌ای یک میلیون و هفتصد هزار تومان و «خداحافظ بچه» با دقیقه‌ای یک میلیون و پانصد هزار تومان، بالاترین هزینه را به خود اختصاص داده‌اند.

این در حالی است که چندی پیش در مراسم تقدیر از عوامل سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» عوامل مجموعه به بی‌مهری تلویزیون در دادن بودجه به این کار اشاره کردند. در اين مراسم علي دهكردي ـ به عنوان يكي از بازيگران حاضر- در اين مجموعه گفت: مساله‌اي كه وجود دارد فرآيندي است كه درباره‌ شرايط اجرايي است و آن بي‌عدالتي مشهودي است كه در سريال‌سازي اتفاق مي‌افتد. مشاهده مي‌كنيم برنامه‌هايي مورد حمايت قرار مي‌گيرند كه قابل توجه نيستند اما با بودجه كلاني حمايت مي‌شوند. اما درباره مجموعه‌هايي همچون اين مجموعه بي‌عدالتي‌هايي صورت مي‌گيرد. وي در ادامه يادآور شد: بودجه‌اي كه براي اين كار در نظر گرفته شده است، خيلي كم است و به نسبت تاثيرگذاري آن يك بي‌عدالتي كاملا آشكار است. مي‌شود گفت: بودجه‌ بيت‌المال صرف برنامه‌هايي مي‌شود كه فقط عنوان دارند و مردم به راحتي از آن عبور مي‌كنند.

مجموعه تلویزیونی «خداحافظ بچه» هم روایتگر قصه زوجی به نام‌های مرتضی و لیلا (شهرام حقیقت دوست و مهراوه شریفی‌نیا) است كه در آرزوی تولد فرزند به سر می‌برند، اما وقوع اتفاقات غیرمنتظره زندگی آنها را به هم می‌ریزد. این خلاصه‌ای از مجموعه تلویزیونی خداحافظ بچه است كه در حال حاضر از شبكه سه سیما پخش می‌شود. در بسیاری از نقدها فضای مضطرب و ناامیدکننده این سریال نقدهای بسیاری را بر این کار باعث شد.

این پرداخت‌های میلیونی در حالی صورت می‌گیرد که سریال‌های ماه رمضان امسال به دلیل سطح کیفی پایین‌شان، انتقادات فراوانی را برانگیخته‌اند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
1
82
خدا را شکر ما (من +خانواده )اصلا هیچ کدام را نگاه نمیکنیم شاید الان مخاطبین بفرمایند که ....بله شما هم اونور ابی نگاه میکنید و............ نه والله من ترجیح میدهم بریم بعد از افطار از خونه بیرون یا حداقل یک فیلم از سر کوچه بخرم و بشینیم ببینیم
واقعا دلم برای طنزهای رضا عطاران و مهران مدیری تنگ شده
مهندس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
2
248
خدايي به نظر شما اين فيلم ها دقيقه اي 5 هزار تومان ارزش دارن !!!!!
بايد به آقايان تبريك گفت با اين افتضاح
نظرات بینندگان