arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۳۱۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۲ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۱

این كودكان در مدارس درس "عمليات انتحاري" مي‌خوانند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
گزارش‌هاي جديد حاكي از آن است كه القاعده در سومالي كودكان را مي‌ربايد و آن‌ها را تحت شستشوي مغزي قرار مي‌دهد تا در آينده دست به حمله عليه غرب بزنند.
به نوشته روزنامه ديلي تلگراف، عكس‌هايي از مدارس تروريستي در سومالي منتشر شده كه در آن‌ها كودكان كه برخي از آنها هفت سال بيشتر ندارند با زنجير به تخت بسته شده‌اند و به آنها نسخه افراطي اسلام تدريس مي‌شود.
تمامي كودكان در اين مدارس كمتر از 10 سال سن دارند و به آنها نحوه عمليات انتحاري آموزش داده شده و گفته مي‌شود كه اگر در "عمليات‌هاي انتحاري" كشته شوند به بهشت مي‌روند.
پس از حمله نيروهاي سومالي به يكي از اين مدارس در موگاديشو، عكس‌هاي كودكان زنجير شده منتشر شد.
گفته مي‌شود گروه الشباب كه يك گروه مرتبط با القاعده است اداره اين مدارس را برعهده دارد.
معلم يكي از اين مدارس ادعا كرد غل و زنجير اين كودكان براي ممانعت از غيبت آنان است. اكثر والدين اين كودكان نمي‌دانند كه كودكانشان در اين مدارس هستند.
حمله صورت گرفته، يكي از عمليات‌هايي است كه از سوي دولت طي ماه‌هاي اخير عليه القاعده انجام شده، عمليات‌هايي كه تاكنون منجر به دستگيري 200 تن شده است.
يك مقام ضد تروريسم در انگليس اظهار داشت: تصاوير منتشر شده نشان مي‌دهد الشباب براي به وجود آوردن نسلي از كودك سربازان و عوامل انتحاري رو به برده‌داري آورده است.
وي افزود: گروه‌هاي مسلح تا به حال در مقابل حملات سربازان دولتي ميدان نبرد را از دست داده و براي به دست گيري دوباره ميدان نبرد به ربودن كودكان روي آورده است. آنها مانند طالبان افغانستان از كودكان سوء استفاده مي‌كنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
3
7
القاعده محصول مشترک افراطی گری و ساده اندیشی است .چاقوی تیزی که در دست آمریکا است برای بریدن سر دین
نظرات بینندگان